Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:59:19 GMT

نمایش فیلمی با بازی جواد عزتی در آمریکا +عکس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۴۶۹۹

اکران «پارادایس» از تاریخ ۲۰ ژوئن در شش شهر بزرگ استرالیا (سیدنی، ملبورن، بریزبن، ادلاید، کانبرا و پرت) توسط موسسه فرهنگی دریچه سینما آغاز می‌شود.

آرمین میلادی، مدیریت موسسه دریچه سینما، با اعلام این خبر افزود: پس از اکران موفق «پارادایس» در شهرهای بزرگ آمریکا، نمایش این فیلم در لس آنجلس نیز از ۲۱ ژوئن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تا کنون در بیش از ۲۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و توانسته جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره چلسی نیویورک (۲۰۱۶) و جایزه بهترین فیلم بلند در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست –High Coast» در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، کیان کاووسی، مسعود بهارلو و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم سینمایی «پارادایس» جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که با دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: چلسی ایران آلمان فیلم سینمایی جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه