Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سخنگوی طالبان اعلام کرد زمانی که اعضای مهم داعش در استان کنر محاصره شده بودند، توسط بالگردهای آمریکایی از معرکه نجات یافتند.
ذبیح الله مجاهد با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: از یک هفته به این سو، گروه طالبان عملیات وسیعی را ضد فتنه و پدیده داعش در مناطق مختلف استان کنر آغاز کرده است.
سخنگوی طالبان می‌افزاید: زمانی که بیشتر مناطق کنر از وجود فتنه گران داعش پاک سازی شد، چهره‌ها و افراد مهم آنان به منطقه کرچندو، مزاردره شهرستان نورگل استان کنر پناه بردند و در آنجا گردهم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شب گذشته بیش از ۱۰ بالگرد و هواپیمای آمریکایی و صدها نظامی پیاده دولتی به منطقه مزاردره رفتند و در آنجا فرماندهان و افراد محاصره شده داعش را با خانواده، اسلحه و مهمات شأن توسط بالگردها انتقال و از حملات و اسارت به دست مجاهدین نجات دادند.»
مجاهد نوشت: این چندمین بار است که نیروهای محاصره شده داعشی در استان‌های مختلف از سوی آمریکایی‌ها نجات داده و به مراکز آنان انتقال می‌یابند.
سخنگوی طالبان در پایان این اطلاعیه می‌نویسد: این جنایت در حالی صورت می‌گیرد که همین آمریکایی‌ها و مزدوران داخلی شأن همواره از مبارزه با داعش دم می‌زنند و با استفاده از نام این گروه تروریستی می‌خواهند اشغال افغانستان را تداوم ببخشند. برچسب ها: سخنگوی طالبان ، داعش

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی طالبان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم

نیرو‌های پلیس  دانشگاه کلمبیا در نیویورک را محاصره کردند و حدود ۱۰۰ نفر دستگیر شده‌اند و ساختمان مشهور هامیلتون هال تخلیه شده است.

همچنین تحصن در دانشگاه کلمبیا تا حدودی کنترل شده است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است