Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از مجموعه دهکده طبیعت قزوین گفت: امروزه یک بخش توسعه به طبیعت باز می‌گردد و به اعتقاد بسیاری اقتصاد، سلامت و آموزش از مؤلفه‌های اصلی توسعه هستند.

وی اظهار داشت: به رغم آنکه امروزه همه به دنبال توسعه هستند اما گاهی اوقات تعریف واحدی از آن وجود ندارد تا جایی که عده‌ای فکر می‌کنند افزایش زیرساخت‌ها، پل‌ها، جاده‌ها، خطوط ریلی و سایر مظاهر زیر ساختی از عوامل مهم توسعه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مجموعه دهکده طبیعت قزوین را ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری دانست و یادآور شد: این استان ظرفیت لازم و مدیران علاقه‌مند به توسعه گردشگری را دارد و بدون شک توسعه چنین مجموعه‌هایی نشاط اجتماعی و شوق زندگی بیشتر را در بین مردم ایجاد می‌کند.

معاون رئیس جمهوری به موضوع توقف عملیات راه سازی جاده قزوین - کلاچای اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک به همراه ریاست محیط زیست کشور از این طرح بازدید کرده و اختلاف نظرهای موجود را با انجام برخی اصلاحات و تغییر مسیرها مرتفع خواهیم ساخت.

وی همچنین در خصوص عملیات ۲ خطه شدن ریل قزوین - تهران گفت: این طرح با تخصیص یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال تا ۲ ماه آینده به پایان می‌رسد.

نوبخت ادامه داد: توسعه ایستگاه راه آهن قزوین ابتدا باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأیید شده و سپس به مرکز ارسال شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین توسعه پایدار سازمان برنامه و بودجه طبیعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد