Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کردیم و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران در خصوص ورود سازمان بازرسی به آشفته بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم ارائه خودرو از سوی کارخانه‌های خودروسازی به مردم گفت: در این رابطه وزیر و خودروسازان را خواستیم و جلسه نهایی برگزار خواهیم کرد. در رابطه با قطعات داخلی هم جلساتی در این رابطه با این اشخاص خواهیم داشت. در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کردیم و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم. حتماً باید قیمت گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد.

وی در خصوص ارسال نامه به معاون اول رئیس جمهور گفت: علاوه بر این، مصوبه‌ای هم هست و اقداماتی انجام خواهیم داد تا یکجا قیمت گذاری شود. پاسخ آقای جهانگیری هم در این رابطه مثبت است تا ان‌شاءالله این موضوع یک کاسه شده و دلال‌ها حذف شوند و اگر دلال‌ها حذف شوند قیمت خودرو، قیمت‌های اعلام شده فعلی نخواهد بود.

سراج در خصوص تصویب آئین نامه سازمان بازرسی کل کشور گفت: آئین نامه را سال ۹۳ نوشتیم که متأسفانه اقدام نشده بود اما با آئین نامه جدید هر کسی نظر خود را نمی‌تواند بدهد و همه امور کارشناسی شده و کار ما بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود گزارشی از سوی بازرسی کل کشور در رابطه با تخلفات بازار خودرو به رئیس قوه قضائیه ارسال شود این گزارش‌ها در چه مرحله‌ای است؟ گفت: گزارش را قبلاً داده بودیم و قرار است این هفته گزارش نهایی را بدهیم.

وی همچنین در خصوص اختصاص شعبی از دادگاه‌ها به پرونده‌های سازمان بازرسی کل کشور نیز، گفت: آیت‌الله رئیسی به معاون اول دستور داده و قرار است بستگی به استان‌ها و میزان پرونده‌ها شعب تخصصی اختصاص یابد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت خودرو سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • رابطه سلامت روده و سلامت مغز
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶