Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی در رأی‌گیری از هواداران لیگ MLS آمریکا، برای عضویت در تیم منتخب این لیگ برای شرکت در دیدار با اتلتیکو مادرید انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در رأی‌گیری از هواداران لیگ MLS آمریکا برای انتخاب تیم منتخب این لیگ جهت دیدار با اتلتیکو مادرید، زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی از جمله ستاره‌هایی بودند که برای عضویت در تیم ستارگان MLS انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم منتخب MLS روز سی و یکم جولای در شهر اورلاندو در یک بازی به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. اعضای این تیم با ترکیبی از رأی هواداران، سرمربی تیم منتخب که سرمربی تیم اورلاندوسیتی است و انتخاب رئیس لیگ انتخاب شده‌اند.

 

اما یازده بازیکن فیکسی که از ابتدای بازی با اتلتیکو به میدان خواهند رفت تنها کسانی هستند که در رای‌گیری مردمی انتخاب شده‌اند. بر اساس نتایج رای‌‌گیری، خط حمله سه نفره تیم منتخب لیگ MLS از زلاتان ابراهیموویچ، وین رونی و کارلوس ولا تشکیل خواهد شد.

 

 

ابراهیموویچ امسال نیز در دومین فصل حضورش در لیگ MLS مثل فصل گذشته عملکرد درخشانی داشته. ایبرا برای تیمش لس‌آنجلس گلکسی امسال 11 گل به ثمر رسانده و بعد از ولا در جدول گلزنان در رتبه دوم ایستاده است.

 

وین رونی هم در این فصل برای تیمش دی‌سی یونایتد نمایش‌های عالی‌اش داشته و برای تیم پایتخت آمریکا هشت گل به ثمر رسانده و البته پنج پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

 

زلاتان ابراهیموویچ وین رونی لس آنجلس گلکسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها زلاتان ابراهیموویچ وین رونی لس آنجلس گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس

با رسیدن به انتهای مسابقات فصل 24-2023 لالیگا، از نامزدهای تیم منتخب این جام رونمایی شده‌است.

طرفداری | نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا معرفی شدند.

با اعلام رسمی لالیگا، اسامی نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 این رقابت‌ها معرفی شدند. لالیگا برای چهار پست دروازه‌بان، مدافع، هافبک و مهاجم در مجموع از 49 نامزد رونمایی کرده که رئال مادرید با 8 نماینده بیش‌ترین سهم را دارد.

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - دروازه‌بان‌ها

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - مدافعان 

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - هافبک‌ها

 

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - مهاجمان 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!