Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی اوایل سال‌جاری وزیر راه و شهرسازی از عملیاتی شدن کارت اعتباری مصالح ساختمانی حداکثر تا اواسط بهار (نیمه اردیبهشت) خبر داده بود که ۴۵ روز از این موعد گذشته و هنوز خبری از اجرایی شدن این طرح وزارت راه و شهرسازی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد اسلامی در روزهای ابتدایی فروردین امسال با اشاره به تحرک تولید مسکن و ساخت و ساز  در زمستان 97 گفته بود: کارت اعتباری مصالح ساختمانی حداکثر تا اواسط بهار عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با یادآوری این‌که تحرک در تولید مسکن و ساخت و ساز یکی از مهمترین اولویت های این وزارتخانه در سال جدید است و سال گذشته برنامه های خوبی در این زمینه پایه گذاری و از سوی رئیس جمهور نیز رونمایی شد، افزود:  کارت اعتباری مصالح ساختمانی برای تولید کنندگان و سازندگان مسکن شهری در نظر گرفته شده است.   وی وعده داد: طرح مذکور حداکثر تا اواسط بهار عملیاتی خواهد شد به نحوی که در خرید و سفارش انبوه مصالح تخفیف قابل ملاحظه ای در نظر گرفته شود تا بتواند دو نقش بسیار مهم نخست تدارکات و لجستیک ساخت و ساز را فراهم کند.   وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: کارت اعتباری مصالح ساختمانی به کارخانه تولیدی در حالت توقف و رکود جانی دوباره می‌بخشد و در نهایت قیمت تمام شده تولید مسکن راا با همان میزان درصد تخفیف مصالح کاهش خواهد داد.   45 روز از زمان اعلام شده از سوی وزیر راه و شهرسازی می‌گذرد اما هنوز خبری از اجرایی شدن کارت اعتباری مصالح ساختمانی نیست. برنامه‌ای که به گفته کارشناس مسکن در حد یک گفتار درمانی است و در صورت اجرایی شدن حداکثر 3 درصد قیمت ‌ها تعدیل خواهد کرد.   اواخر ماه گذشته دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان درباره وضعیت بازرا مصالح ساختمانی به تسنیم گفته بود:‌در بحث تامین مصالح ساختمانی در حال حاضر با کمبودی در بازار مواجه نیستیم، مشکل این بخش آن است که در بحث توزیع نظارتی وجود ندارد.   پورحاجت با بیان این‌که عدم کنترل قیمت‌ها مشکل دیگر بازار مصالح ساختمانی است، تصریح کرد: متاسفانه هیچ کنترلی بر قیمت مصالح ساختمانی وجود ندارد و نرخ‌ها را کارخانه‌ها اعلام می‌کنند.   وی با تاکید بر این‌که مطالح ساختمانی به وفور در کشور وجود دارد، ادامه داد: به نظر می‌رسد در حال حاضر اکثر کارخانه‌ها زیر ظرفیت تولید فعالیت می‌کنند که اگر تولید را افزایش دهند، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # تخم مرغ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ