Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت که تحقیقات دادسرا در پرونده حادثه تروریستی اهواز پایان یافته و در شرف صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست است و به زودی به دادگاه ارسال می‌شود. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، شکرالله بهرامی در حاشیه تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه‌قضائیه، با اعلام این خبر اظهار کرد: اتهامات برخی متهمان در این پرونده سهل‌انگاری و برخی نیز تعمداً اقدام نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه کرد: در این پرونده به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند. رسیدگی به پرونده افراد دخیل در ترور، در دست ما نیست.

بهرامی در پاسخ سئوال دیگری درباره پرونده سقوط  هواپیمای حمل کننده گوشت گفت: این پرونده را  سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند. کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که رضایت افرادی که خسارت دیدند گرفته شود. 

وی تصریح کرد: در این پرونده تعمدی نسبت به نیروهای مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود که نباید فرود بیایید. تعمدی نه در فرودگاه بوده نه خلبان تعمدی داشته است.  تصور خلبان  بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید ولی اشتباه کرده و قصور بوده و تقصیری مطرح نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا  سازمان قضایی  نیروهای مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر گفت: خبر منتشر مبنی بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح مجوز حمل سلاح داده، دروغ بود و این خبر از سوی وکیل آقای نجفی مطرح شده بود. شاید وکیل می‌خواسته بگوید از طرف سازمان‌های نیروهای مسلح  و به اشتباه سازمان قضایی نیروهای مسلح را مطرح کرده است که کذب و دروغ بود.  ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به این قصیه شکایت خواهیم کرد.

ساختار جدید قوه‌قضائیه اعلام شد/حذف بیش از 20 درصد پست‌های ستادیپاسخ مثبت جهانگیری به سازمان بازرسی برای قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابتتوضیحات دادستان تهران درباره پرونده بازداشت یک مدیر وزارت نفتاسماعیلی: هیئت قضایی تاکنون هیچ نقصی در پرونده نجفی اعلام نکرده استرئیسی: توجه به حقوق عامه باید در اولویت باشد/نفوذناپذیری از تأکیدات امام خمینی بود

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد