Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به محدودیت ظرفیت در برگزاری کارگاه‌ها، فردا یکشنبه دوم تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از کارگاه‌های نشریات دانشجویی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت نام در کارگاه نشریات دانشجویی خبرگزاری دانشجو روز چهارشنبه منتشر و درگاه ثبت نام برای این کارگاه دو روزه باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال شما از این کارگاه، ما را عمیقا غافلگیر کرد. ظرفیت کارگاه‌ها به سرعت پر شد و تا عصر جمعه تعداد ثبت‌نامی‌ها به حدود 150 نفر، یعنی سه برابر ظرفیت کارگاه رسید. 

با توجه به محدودیت ظرفیت در برگزاری کارگاه‌ها، فردا یکشنبه دوم تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از کارگاه‌هاست. اما استقبال خیره‌کننده‌ی شما، ما را برای برگزاری دوره‌های مشابه حسابی مصمم کرده. پس منتظر فراخوان‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌های بعدی «مرکز آموزش خبرگزاری دانشجو» باشید. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی مرکز آموزش دانشجو خبرگزاری دانشجو کارگاه نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی