Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه آموزش حفظ نیم جزء پایانی جزء 30 قرآن کریم سرلوحه کار آموزش ما در این مجموعه است، اظهار کرد: طبق این برنامه، فراگیران براساس آموزش‌های شنیداری و گفتاری به حفظ آیات می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه پس از یک ماه از آغاز کار سال تحصیلی، آیت‌الکرسی به فراگیران آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: قرآن‌آموزان در هر نوبت کاری دو میان‌وعده دارند که هر کدام با دعای سفره آغاز می‌شود و در کنار آموزش این دعا، آغاز و پایان هر نوبت کاری نیز با دعای فرج امام زمان(عج) همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن ادامه داد: در پایان سال تحصیلی نیز به هر یک از فراگیران، گواهینامه پایان دوره از سوی اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.
خواجه‌محمودآباد بیان کرد: در بحث آموزشی ــ تربیتی نیز موضوع آموزش فراگیران بر اساس مجموعه کتب منتخب آموزش و پرورش انجام می‌شود و آموزش‌های لازم بر اساس این کتب در حد سن فراگیران خواهد بود؛ یعنی آموزش‌ها در حد سن فراگیران و در مورد مسائل مختلفی همچون علوم، ریاضی، مفاهیم و آموزش خواندن و نوشتن ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه برای فعال شدن ذهن فراگیران و پویایی لازم ایشان جهت فراگرفتن مسائل آموزشی، اقدام به آموزش جدول سودوکو برای ایشان می‌شود، افزود: در ادامه نیز آموزش‌های مختلفی همچون ساعت، خلاقیت، کلاژ و کاردستی در طول سال تحصیلی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد.
مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن بیان کرد: یکی از شاخص‌های ویژه پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن که منحصر به فرد است، آشنایی فراگیران با 60 مناسبت ملی و مذهبی در طول سال تحصیلی است که این مناسبت‌ها از طریق رنگ‌آمیزی کاربرگ مربوطه، در ذهن ایشان ماندگار خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن (فاطر) مراجعه کرده و یا با شماره 55789904 تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی جزء 30 پیش دبستانی فرهنگسرای قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران