Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:45:31 GMT

کمربندی شرقی قیامدشت توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۶۱۷۲

کمربندی شرقی قیامدشت توسعه می یابد

به گزارش ایرنا، حسین ترکاشوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به استناد ماده ۸ لایحه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه های عمومی و نظامی دولت مصوب سال ۱۳۵۸ و قانون نحوه تقویم ابنیه املاک و اراضی مورد نیاز شهرداری ها، املاک واقع در طرح اصلاحی و تعریض خیابان کوهسار خریداری و تملک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، مالکان و سایر ذینفعان املاک واقع در طرح، ظرف مدت یک ماه با ارائه اسناد مالکانه و حقوق مکتسبه جهت واگذاری املاک واقع در طرح به واحد حقوقی و املاک شهرداری قیامدشت مراجعه کنند.

شهردار قیامدشت عنوان کرد: طرح تملک خیابان کوهسار همانند طرح بازگشایی خیابان ولیعصر (عج) آرامش و رفاه شهروندان را به دنبال دارد و با اجرا. این طرح بار ترافیکی جاده امام رضا (ع) در محدوده قیامدشت کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، شهر قیامدشت با مساحت ۱۷۹ هزارمتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران واقع شده است

این شهر پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه ۱۵ تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.

۱۹۷۰/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم