Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیوگرافی جورج جیمز خواننده کلاسیک دهه۹۰ میلادی در حال ساخت است و این درحالی است که سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال «بازی تاج وتخت» یکی از پیشنهادات اولیه برای بازی در نقش بوی جورج است.

بوی جورج می‌گوید: «برخی از پیشنهادات واقعا جالب بود، زمانی که خواستند تصمیم بگیرند چه کسی این نقش را بازی کند، یکی از جالب‌ترین پیشنهادات سوفی ترنر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعا عجیب به نظر می‌رسید اما این یک پیشنهاد بود که خیلی آن را دوست دارم گرچه فکر می‌کنم این موضوع مردم را ناراحت می‌کند چون می‌گویند:«او یک زن است و نمی‌تواند نقش شما را به درستی اجرا کند. اما اینگونه نیست، وقتی که ۱۷ ساله بودم، دوست داشتم جای او باشم و آنطور که به نظر می‌آید ترنر بسیار به این ایده نزدیک است.»

بیوگرافی بوی جورج توسط ساشا گرواسی نوشته شده است و این نوشته به لحاظ کلاسیک بسیار موفق خواهد بود، زیرا در آن انگیزه‌های خواننده را از طریق موفقیت‌ها و شکست‌هایش با فرهنگ دهه۱۹۸۰ بررسی و ردیابی می‌کند و در ادامه به بررسی مفاهیم آزادتر یک فیلم جهانی بر اساس موسیقی می‌پردازد.

منبع: وانیتی فیر/۲۲ ژوئن

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1272472

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سریال بازی تاج و تخت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)