Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اردوی تدارکاتی تیم بالای ۱۸ سال بانوان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، اردوی تدارکاتی تیم بالای ۱۸ سال بانوان از تاریخ ۲۵ خرداد لغایت ۲۸ خرداد به مربیگری نگار صیادی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که بر این اساس نفرات برتر ترکیب تیم ملی گلف را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر اول نازنین شهرکی جمع دو روز بهترین اسکور ۱۵۶

نفر دوم زیبا مردانی جمع دوروز بهترین اسکور ۱۵۸

نفر سوم مشترکا آلاله آتین و الهه سربازی جمع ۲ روز بهترین اسکور ۱۶۶

نفر چهارم لیلا سربازی جمع دو روز بهترین اسکور ۱۶۷

گفتنی است نفر اول تا سوم به عنوان نفرات اصلی تیم ملی و چهارمین نفر به عنوان ذخیره تیم انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش درباره جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: قانونی تصویب شده و در آستانه اجراست و آن جذب نخبگان و استعدادهای مختلف در دانشگاه فرهنگیان است، اگر می‌خواهیم نسل‌مان را درست تربیت کنیم باید بهترین بچه‌ها را معلم کنیم.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل