Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جزيره کيش که مانند مرواريدي بي نظير بر پهنه خليج هميشه فارس مي‌درخشد، سالانه تعداد زيادي گردشگر را به علت برخورداري از طبيعت زيبا، بناهاي تاريخي و مهمتر از آن‌ها تفريح و خريد به سمت خود جلب مي‌کند. به طبع آن تعداد زيادي هتل براي سرويس‌دهي و فراهم کردن محل اقامتي مناسب براي گردشگران در کيش احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ميان هتل شايان از قديمي‌ترين‌هاي جزيره است که از سال 1351 هجري شمسي به خدمت رساني به نسل‌هاي مختلفي از مشتريان پرداخته و سعي در راضي نگاه‌داشتن آن‌ها کرده است.

اما اينکه چرا رزرو هتل شايان کيش را به جاي هتل‌هاي ديگر پنج ستاره انجام دهيم، داراي چند دليل است که به بررسي آن‌ها خواهيم پرداخت.

موقعيت مکاني هتل شايان کيش

بهترين ويژگي هتل شايان کيش موقعيت مکاني عالي آن نسبت به اسکله و دريا و مراکز خريد است، به طوري که در صورت خوب بودن هوا با چند دقيقه پياده روي به اين مراکز خواهيد رسيد، چون اکثر گردشگران کيش به دنبال تفريحات آبي و يا ساحلي هستند اين موقعيت قرارگيري امتياز بسيار بزرگي براي اين هتل محسوب مي‌شود. ويلاها و سوئيت هاي اين هتل تنها به طور متوسط 150 متر از ساحل فاصله دارد و در اتاق‌هاي رو به درياي آن قادر خواهيد بود که از چشم‌انداز فوق‌العاده زيبا و غير خسته کننده دريا لذت ببريد.

شما مي توانيد براي رزرو هتل به سايت جاباما به نشاني https://www.jabama.com/ مراجعه فرماييد.

ارزش رزرو هتل شايان کيش از نظر مالي

هتل شايان نسبت به ديگر هتل هاي کيش از قيمت رزرو پايينتري برخوردار است که علت اصلي آن در قدمت زياد اين هتل نسبت به هتل‌هاي پنج‌ستاره کيش نهفته است. مسلما هتل شايان کيش با توجه به امکانات اين هتل و موقعيت قرارگيري آن در جزيره ارزش رزرو از نظر مالي را دارا خواهد بود.

امکانات هتل شايان کيش

امکانات اين هتل خود به دو دسته امکانات داخل واحد‌ها و خارج از آن تقسيم بندي مي‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهيم پرداخت:

امکانات داخل واحدهاي اقامتي

چشم‌انداز بسياري عالي بعضي از واحدهاي اين هتل نسبت به دريا يکي از دلايل انتخاب و رزرو هتل شايان کيش است. سرويس داخلي همه اتاق‌ها 24 ساعته است و ملحفه‌ها به طور روزانه تعويض مي‌شوند. حداقل متراژ اتاق‌ها 30 متر مربع است با وجود امکاناتي مثل تخت خوب و با کيفيت، مبلمان، سرويس بهداشتي فرنگي، حمام، تلويزيون بزرگ LED، يخچال و غيره استراحت شما در هتل تضمين شده است.

همچنين فاصله واحد‌هاي ساحلي تا ساحل دريا تنها 150 متر است و به راحتي هر وقت که اراده کنيد با پاي پياده مي‌توانيد خود را به دريا برسانيد. هر چند رويال سوئيت‌هاي اين هتل در ساختمان چهار طبقه آن واقع شده و داراي چشم‌انداز باغ هستند، اما هنوز هم در سوئيتي 60 تا 180 متر مربعي اقامت خواهيد کرد. جالب است بدانيد که اتاق‌هاي چهارتخته اين هتل دوبلکس است و در طبقه چهارم هتل قرار گرفته است.

امکانات خارج از واحد‌هاي هتل شايان کيش

هتل شايان کيش با استخري روباز و زيبا، سونا و اسپا خستگي را از تن شما خارج خواهد کرد. همچنين رستوران سنتي که کنار استخر قرار گرفته، براي شما انواع غذاهاي ايراني، کباب و قليان را سرو خواهد کرد و چشم انداز بسيار زيبايي را در اختيارتان خواهد گذاشت. رستوران اصلي هتل هم داراي موسيقي زنده است و در هنگام ميل غذا قادر خواهيد بود، به موسيقي گوش کنيد.کافه هم با ارائه انواع نوشيدني‌هاي گرم و سرد و نيز موسيقي زنده با پيانو در بالکن زيبا و يا سالن خود در خدمت شما خواهد بود.

با رزرو هتل شايان کيش، شما قادر خواهيد با کمي هزينه نگهداري از کودک دلبندتان را به نيروهاي کارآزموده سپرده و با خيال راحت به ديدن اقصي نقاط جزيره برويد و يا اگر به خشکشويي نياز داشته باشيد، هتل شايان اين کار را براي شما انجام خواهد داد. پرسنل هتل بسيار مودب و دوستانه برخورد مي‌‌کنند و غذاي هتل هم از کيفيت خوبي برخوردار است.

سخن آخر

با رزرو هتل شايان کيش شما در يکي از بهترين هتل‌هاي کيش از نظر موقعيت مکاني، اقامت خواهيد کرد. اگر قصد سفر به کيش را داريد، حداقل يک ماه پيش از سفر رزرو هتل شايان کيش را انجام دهيد، تا از تخفيفاتي که هتل‌ ارائه مي‌دهند بهره‌مند شده  و در صورت کنسلي بيشتر هزيه طبق قوانين به کارت شما برخواهد گشت.

لازم به ذکر است شما مي توانيد براي خريد تور کيش به اين صفحه https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island مراجعه کنيد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل شايان اقامت کيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این 5 ویدئو، لذت می برید و بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)

        ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوتاه ترین راه برای ثروتمند شدن چرا کداک شکست خورد؟ تجربه جالب برند ikea

دیگر خبرها

  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • از این 5 ویدئو، لذت می برید و بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)
  • از این 5 ویدئو، بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL