Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رمضانعلی خادمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای 28 و 29 خردادماه در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) فیروزآباد، گفت: مسابقات سراسری قرآن همه ساله با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مصحف شریف و انسان‌ساز قرآن کریم و مفاهیم تعالی‌بخش آن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات خواند و افزود: در این دوره ۵۵ نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه قرآنی شهرستان اشکذر از توابع استان یزد در این مسابقات شرکت کردند و در رشته‌های ترتیل، قرائت، دعا‌خوانی و اذان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
خادمی بیان کرد: در بخش آقایان در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، سیدعلیرضا میردهقان، رتبه اول، در رشته ترتیل روح‌الله مطهری‌نسب، علیرضا یزدان‌پرست و وحید دهقانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر ادامه داد: در رشته اذان نیز ابوالفضل دهقانی، محمدحسن حاتمی و هادی حاتمی به ترتیب مقام اول تا سوم، در رشته دعاخوانی محمدابراهیم دهقانی، جواد غفرانی و علیرضا طالبیان به ترتیب مقام اول تا سوم و در رشته قرائت ذبیح‌الله حاتمی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
وی اظها کرد: در بخش بانوان در رشته حفظ کل قرآن کریم، زهراسادات میردهقان، در رشته حفظ ۲۰ جزء، رتبه اول، نفیسه طالبیان و بی‌بی زهرا میردهقان، رتبه اول و دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، عظیمه حکیم‌آبادیان، بی‌بی معصومه دهقانی و فائزه کریمی به ترتیب رتبه اول تا سوم و در رشته حفظ پنج جزء راضیه سیفی، منیره رفیعی و ناهید حاتمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
خادمی افزود: در رشته ترتیل نیز طیبه دهقانی، فاطمه رضائی و عالیه دهقانی حائز رتبه اول تا سوم شدند و در رشته دعا‌خوانی، راضیه روستایی، بی‌بی اشرف پورحسینی و زهرا توکلی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف اشکذر مرحله شهرستانی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور