Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ گل ها و مهارت های برتر دوران حرفه ای آندره آ پیرلو (بخش دوم).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!

کاپیتان سابق لیورپول و مجری فعلی فوتبال، رقابت‌ طولانی‌مدت دو افسانه را شرح می‌دهد.

طرفداری | جیمی کرگر می‌گوید فشار رقابت رونالدو و مسی برای اسطوره پرتغالی بیش‌تر بوده، چرا که اکثر مردم مسی را به او ترجیح می‌دهند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو اسطوره بی‌نظیر تاریخ فوتبال، بخش اعظمی از دوران حرفه‌ای خود را صرف رقابت با یکدیگر کرده‌اند. درخشش و نبوغ فردی آن‌ها باعث ارتقای سطح فوتبال به بالاترین حد شده است. حاصل این رقابت تاریخی، ۱۳ توپ طلا و افتخارات بی‌شماری از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام جهانی و یورو است که بین این دو افسانه تقسیم شده است.

با وجود این رقابت نفس‌گیر، هرگز از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو حرف بدی درباره یکدیگر شنیده نشده است. اما جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول که در گذشته با هر دوی آن‌ها روبرو شده، در مصاحبه‌ای با وبسایت Football365 پرده از نبرد این دو اسطوره برمی‌دارد و معتقد است، رونالدو فشار بیش‌تری را متحمل شده‌است:

آن‌ها هرگز نمی‌خواستند در کسب عناوینی مثل توپ طلا به هم ببازند. این رقابت، مهم‌ترین جدال آن‌ها در هر فصل بود. بدون شک، باعث پیشرفت یکدیگر شدند. اما فکر می‌کنم تا زمانی که دوران حرفه‌ای‌شان تمام نشده باشد، نمی‌توانند به درستی این موضوع را درک کنند. شرط می‌بندم در زمان بازی، تحمل همدیگر را نداشته‌اند. هر کاری که یکی انجام می‌داد، دیگری آن را تلافی می‌کرد. هیچ‌وقت فرصت استراحت نداشتند و نمی‌توانستند به اندازه کافی از دستاوردهایشان لذت ببرند، چون می‌دانستند دیگری برای کسب افتخار بیشتر در کمین است. همیشه این حس را داشتم که اگر یکی از آن‌ها هت‌تریک می‌کرد، شب بعد نفر دیگر هم هت‌تریک می‌کرد. آن‌ها مجبور بودند همیشه یکدیگر را به طور کامل تحت‌الشعاع قرار دهند. فکر می‌کنم رقابت مسی و رونالدو از لحاظ ذهنی بسیار طاقت‌فرسا بوده است. به نظرم این فشار برای رونالدو بیشتر هم بوده، چون به نظرم 7 یا 8 نفر از 10 نفر مسی را بازیکن بهتری می‌دانند. این موضوع به طور قطع انگیزه زیادی به رونالدو می‌داد. مهم نبود چه کار می‌کرد، مردم همچنان مسی را برتر می‌دانستند. این مسئله، نقش بزرگی در شکل‌گیری ذهنیت او در طول دوران حرفه‌ای‌اش داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم