Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از تهیه پیوست اجتماعی برای فعالیت های این سازمان خبر داد و گفت: تبدیل سازمان تبلیغات اسلامی به کانون نخبگان حوزه دین از ماموریت های سازمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «حجت الاسلام مسعود صفی یاری» امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اهمیت موضوع تبلیغ در بیان کلی از جمله ارکان موفقیت و تثبیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تبلیغ در بحث معنوی دین هم اینگونه است، گفت: به برکت تبلیغ، اسلام و قران در دست ماست و برای اینکه این اسلام به نسل های بعدی برسد نیازمند تبلیغ است.

 

وی با یادآوری اینکه پیامبران هم با ماموریت تبلیغ مبعوث شدند، گفت: روشنگری در دین کلید محوری است که بر پیشوایان دینی محول شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره پیامبر در راه تبلیغ دین سختی های بسیاری به جان می خریدند، ادامه داد: آن حضرت ضمن فراهم کردن بستر تبلیغ به تربیت مبلغ می پرداختند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اینکه باید روش ها و راهبردهای اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ دینی در عصر حاضر مورد توجه قرار گیرد، گفت: پس از پیروزی انقلاب به جهت ضرورت آن روز سازمان تبلغ اسلامی تاسیس شد.

 

وی با بیان اینکه کلیدواژه های ماموریتی سازمان رسالت اصلی سازمان محسوب می شود، گفت: از اهم این کلیدواژه ها امر به معروف و نهی از منکر است.

 

صفی یاری افزود: تمرکز سازمان بر تبیین و گسترش حقایق اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه قاطعیت و جدیت سازمان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از دیگر رسالت های سازمان است، گفت: مواجه هوشمندانه با توطئه های دشمنان هم از دیکر سیاست های اولویت دار سازمان به شمار می آید.

 

وی بهره گیری از ظرفیت های سازمان های دینی و تمرکز و توجه بر جوانان را از احکام صادره ماموریت های سازمان عنوان کرد و گفت: زمینه سازی از عناصر مجرب و ابزار روز با نوآوری در تبلیع دین هم مورد توجه است.

 

صفی یاری با اشاره به اینکه تقویت جایگاه سازمانی فرهنگی و اجتماعی از دیگر ماموریت های سازمان است، افزود: در فضای مدیریتی جدید سازمان تبیین اسلام ناب و مهندسی زیست بوم مهندسی فرهنگی برای تقویت اراده ملی مورد تاکید است و سازمان خود را با گام دوم انقلاب تنظیم کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: تبیین الهام بخش بیانیه دوم انقلاب با تمرکز بر خوداگاهی و تقویت اراده جدی با امید در جامعه و قطع امید از دشمنان انقلاب هم مورد توجه سازمان است.

 

صفی یاری با بیان اینکه نگاه جهادی و جبهه ای در سازمان تقویت می شود، گفت: از اینرو از تمام فعالان انقلابی در ماموریت ها استفاده خواهد شد.

 

وی به مردمی سازی تشکیلات دینی در سازمان تاکید کرد و افزود: به منظور مردمی سازی تبلیغ دین، تمامی فعالیت ها در بستر مردم شکل می گیرد و مردم سازی فرهنگی در حوزه دین مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه پیوست اجتماعی پیوند دین به عنوان یک راهبرد مورد توجه است، گفت: تمام فعالیت های این سازمان پیوست اجتماعی خواهد داشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه از امسال تقویت نگاه نخبگانی سازمان در دستور کار سازمان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: سازمان به کانون نخبگانی حوزه دین تبدیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه ها از امسال محله محور خواهد بود، افزود: در محله ها، مساجد و کانون های جمعیتی هدف مورد توجه قرار می گیرد.

 

صفی یاری به بحث زن و خانواده در ماموریت های سازمان اشاره کرد و گفت: در رویکرد جدید، این مقوله برای جامعه سازی و تمدن سازی در بیانیه دوم انقلاب مورد توجه است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند کانون های مساجد شیراز خطبه های نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت شبستان بیرجند خبرگزاری شبستان مسجد نخبگان حوزه دین پیوست اجتماعی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران