Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، این شبکه در تابستان ۹۸ ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر گرفته که طبق زمان‌بندی تعیین‌شده در جدول پخش قرار می‌گیرند.

هفت شهر عشق

پخش برنامه‌های تابستان ۹۸ از امروز ساعت ۱۵ در شبکه مستند سیما آغاز می‌شود، در این باکس که «مستندمسابقه‌های تابستان» نام دارد، روز‌های زوج فصل چهارم مستند فرمانده و روز‌های فرد مستند مسابقه هفت شهر عشق پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هفت شهر عشق» با تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و اجرای عبدالرضا امیراحمدی از یکشنبه ۲ تیر ساعت ۱۵ در جدول پخش شبکه مستند قرار می‌گیرد.

«هفت شهر عشق» باهدف نشان دادن علاقه‌ها و وابستگی‌های فرهنگی کشور‌های دارای نوروز در ۱۵ قسمت تولیدشده و در آن حسام نواب صفوی، کاوه خداشناس، علی رام نورایی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی و نرگس محمدی با هنرمندانی از کشور‌های ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و هند رقابت خواهند کرد.

این فیلم مسابقه در لوکیشن‌های داخلی و خارجی از جمله دهلی‌نو، قونیه، هرات، باکو، تهران، کاشان، شیراز، اصفهان و شیراز تصویربرداری شده است و در ایام تابستان از ساعت ۱۵ از شبکه مستند پخش می‌شود.

«فرمانده» در سرزمین سیستان

سری چهارم مستند مسابقه «فرمانده» که فیلمبرداری آن در مناطق بکر و دیدنی منطقه سیستان و بلوچستان انجام‌شده است، با شروع تابستان از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

این مستند مسابقه که با ثبت‌نام بیش از ۴۴ هزار نفر تا پایان تابستان ۹۷ وارد مرحله انتخاب شرکت‌کنندگان شد، با پایش ابتدایی داوطلبان درنهایت با شرکت حدود ۸۰۰ نفر در پایگاه بیست رمضان نیروی زمینی سپاه در جاده تهران به قم، دومین مرحله غربال‌گری خود را طی سه روز به پایان رساند.

پس‌ از آن با شروع مرحله نهایی مسابقه، یازده شرکت‌کننده راهی منطقه کویری زاهدان برای شروع رقابت اصلی مستند مسابقه فرمانده شدند.

در این رقابت سخت و نفس‌گیر که در استان سیستان و بلوچستان و مناطق دیدنی آن فیلمبرداری شد، درنهایت دو نفر به‌عنوان برگزیدگان نهایی برای مسابقه فینال انتخاب شدند.

بخش پایانی مسابقه در منطقه «دَرَک» به‌عنوان حاشیه‌ای‌ترین منطقه استان سیستان و بلوچستان و در نقطه صفر مرزی فیلمبرداری شد. پخش این مستند از شنبه ۱ تیر ساعت ۱۵ در شبکه مستند آغاز می‌شود.

شفاخانه و تهرانگرد

«شفاخانه» دیگر برنامه‌ای است که یکشنبه‌ها ساعت ۱۹ با پخش مستند‌هایی با موضوع سلامت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

در ایام تابستان پخش برنامه‌هایی با محوریت گردشگری نیز در شبکه مستند ادامه دارد. این شبکه در بسته‌های «مستند ایران» و «تهرانگرد» بینندگانش را با نقاط مختلف ایران آشنا می‌کند.

تهران‌گرد پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ و مستند ایران چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق