Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:58:34 GMT

گل‌محمدی با پدیده ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۶۸۸۱

گل‌محمدی با پدیده ادامه می‌دهد

دستیار گل محمدی می‌گوید صحبتی با او پیرامون پیوستن به پرسپولیس نداشته است.

به گزارش مشرق، داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پدیده و دستیار یحیی گل‌محمدی در این تیم درباره پیوستن این سرمربی به پرسپولیس و فسخ قرارداد با پدیده گفت: من از جریان توافق گل‌محمدی با پرسپولیس بی‌خبرم. او برنامه تمرینی پدیده را به ما داده و الآن هم در فرودگاه هستم تا به مشهد بروم و نخستین جلسه تمرینی با پدیده را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون گل‌محمدی خبری از رفتن به پرسپولیس به من نداده و حتی در این رابطه صحبتی با هم نداشته‌ایم. من اکنون عضو پدیده هستم و تمرکزم روی تمرین با این تیم است تا تیم قدرتمندی را راهی لیگ نوزدهم کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال پدیده مشهد پرسپولیس داود فنایی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس