Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌ محمدی به همراه سیدمهدی رحمتی برای شرکت در تمرینات تیم پدیده شهرخودرو راهی شهر مشهد شد.

طرفداری - یحیی گل‌محمدی پس از شایعات فراوان چند روز اخیر پیرامون حضورش در تیم پرسپولیس، امروز (شنبه) به همراه مهدی رحمتی، دروازه‌ بان تازه وارد تیم پدیده و داوود فنایی مربی دروازه‌بانان این تیم راهی شهر مشهد مقدس شد تا تمرینات سرخپوشان مشهدی را زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، طبق اعلام کادرفنی تیم پدیده، قرار است تمرینات این تیم برای حضور در فصل نوزدهم لیگ برتر از عصر امروز آغاز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد