Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@16:14:30 GMT

«وزمین» به دنبال افزایش سرمایه

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۱۲۹

«وزمین» به دنبال افزایش سرمایه

اقتصادآنلاین - محمد امین خدابخش؛ اخیرا خبر پیشنهاد هیئت مدیره بانک ایران زمین در خصوص افزایش سرمایه این بانک بر روی تارنمای کدال قرار گرفته است. بر اساس این بانک در نظر دارد تا با توجه به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، سرمایه خود را در صورت موافقت این سازمان و بازرس قانونی شرکت از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بانک ایران زمین در نظر دارد تا سرمایه خود را به میزان ۴۵۰ درصد افزایش دهد. مطابق با آنچه که در گزارش توجیهی افزایش سرمایه بانک آمده افزایش سرمایه به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه، دستیابی به نسبت دارایی های ثابت به حقوق صاحبان سهام مورد تایید بانک مرکزی، اصلاح ساختار مالی بانک و خروج از شمول ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت و الزامات موضوع بند 3- 24 دستورالعمل محاسبه سرمایه نظارتی و حفظ سرمایه موسسات اعتباری مصوبه شورای پول و اعتبار صورت می‌گیرد.

گفتنی است، افزایش سرمایه یاد شده در صورت نهایی شدن از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد بود. این افزایش در حالی به تصویب هیئت مدیره می رسد که در صورت موافقت حسابرس و بازرس قانونی در انتظار تایید و مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هیئت مدیره زمین سرمایه ایران حقوق سهام قانون تجارت شورای پول سازمان بورس بورس اوراق بهادار افزایش سرمایه بانک ایران زمین ماده 141 قانون تجارت شورای پول واعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم