Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه قیمت گذاری خودرو حتما باید زیرنظر شورای رقابت باشد، گفت: پیگیر هستیم که یک جا قیمت گذارى انجام شود تا بتوانیم یک کنترلى روى بازار خودرو اعمال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسى کل کشور در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالى قضایى با آرمان هاى امان راحل در اولین روز هفته قوه قضاییه در خصوص اقدامات انجام شده در جهت کنترل قیمت خودرو در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما هم وزیر را خواستیم و هم خودروساز‌ها را که انشالله یک جلسه نهایى بگذاریم و اقدامات خوبى انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج تصریح کرد: در رابطه با قطعات داخلی هم در آینده با خودروسازان جلسه خواهیم داشت. باید قیمتگذاری زیر نظر شوراى رقابت باشد و پیگیر هستیم که یکجا قیمت گذارى انجام شود تا بتوانیم یک کنترلى روى بازار خودرو اعمال کنیم.

وى در خصوص پاسخ معاون اول رئیس جمهور به نامه سازمان بازرسى کل کشور گفت: پاسخ مثبت است و موافق هستند که این را یک کاسه کنیم و دست مصرف کننده واقعى برسد و اگر دلال‌ها حذف شوند قطعا قیمت‌ها این رقمى که الان هست نخواهد بود.

رئیس سازمان بازرسى کل کشور در رابطه با آیین نامه قانون سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: ما آیین نامه خود را در سال ٩٣ نوشته بودیم و اخیرا آیت الله رئیسى موافقت و ابلاغ کرد و با آیین نامه جدید کارمان را شروع کردیم.

وى در خصوص ارائه گزارشى از تخلفات در مورد خودرو به رئیس قوه قضاییه بیان کرد: گزارشى از قبل داده شده بود و قرار است در این هفته نیز گزارش نهایى خدمت رئیس قوه قضاییه داده شود.

سراج در خصوص اختصاص شعب ویژه براى پرونده‌هاى سازمان بازرسى اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه به معاون اول قوه قضاییه دستور داده است که بستگى به استان‌ها و میزان پرونده هاى ما دارد و ان‌شاءلله این شعب ویژه تخصصى نیز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی قوه قضاییه قیمت خودرو قیمتگذاری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳