Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:27:34 GMT

برگزاری مسابقات کشتی در فضای باز در کردستان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۱۸۹

برگزاری مسابقات کشتی در فضای باز در کردستان

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در فضای باز با استقبال گرم همشهریان بیجاری برای اولین بار در سطح کشور در شهرستان بیجار برگزار شد.

عباس قمرنیا، در حاشیه مسابقه کشتی چهارجانبه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری فرمانداری شهرستان بیجار، اداره بهزیستی و کمپ ترک اعتیاد احیاگران گروس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است اظهار کرد: با توجه به استقبال ورزشکاران و همشهریان بیجاری این دوره از مسابقات در سال‌های آینده با حمایت فرمانداری بیجار به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کشتی شهرستان بیجار با بیان اینکه این مسابقات برای اولین بار در سطح کشور در فضای باز برگزار می‌شود، گفت: هدف از این کار آشنایی خانواده با ورزش پهلوانی کشتی و دعوت نوجوانان و جوانان به ورزش کشتی و دوری از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۰۰ کشتی گیر از شهرستان‌های مریوان، قروه، دیواندره و ۳ تیم از سطح شهرستان بیجار در حال برگزاری است.

قمرنیا، یادآور شد: این مسابقات در رده‌های پهلوانک، نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو دسته آزاد و فرنگی به مدت یک روز در پارک شاهد بیجار در حال برگزاری است.

در پایان این مسابقات از نفرات برتر شرکت کننده تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد