Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از ساقط‌کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی به دست نیروی هوافضای سپاه قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ساقط کردن پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا به دست پرتوان پاسداران غیور انقلاب اسلامی، علاوه بر اینکه گوشه‌ای از اقتدار و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، یک شکست مفتضحانه و درسی به‌یادماندنی برای آمریکای جنایتکار و برهم‌زننده معادلات فنی و نظامی آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک جمهوری اسلامی ایران با این دفاع مشروع از مرزهای جغرافیایی خود در واقع از حقوق قانونی خویش به‌عنوان یک اصل اساسی استفاده کرده است. لذا پیگیری حقوقی این موضوع در مجامع بین‌المللی و پاسخگویی دولت آمریکا نسبت به این تجاوز، حق قانونی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از اقدام غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعرض پهپاد آمریکایی به حریم هوایی کشورمان را به شدت محکوم نموده، ضمن هشدار نسبت به اقدام غیرقانونی رژیم ایالات متحده آمریکا و نیز متحدان منطقه‌ای او اعلام می‌دارد جمهوری اسلامی ایران شروع کننده هیچ جنگی نخواهد بود، اما در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، سایه ولایت فقیه و تدابیر فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای مدظله العالی با صلابت و اقتدار روزافزون در برابر هرگونه زیاده‌خواهی و تجاوز بیگانگان، ایستادگی نموده و با دفاع جانانه هر قدرت متجاوزی را مقتدرانه سرکوب خواهد کرد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرنگونی پهباد آمریکایی مجلس خبرگان نيروي هوافضاي سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند