Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سید علی کریمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی ، زورخانه ای و قشر بسیج ورزشکاران پیام تبریک صادر کرد:

در متن این پیام آمده است:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ریشه در تاریخ داشته در بین مردمان ایران قداستی و حرمت دارد.ورزش پهلوانی و زورخانه ای با نام مولای متقیان حضرت علی (ع)عجین شده و رفتار و منش پیشوای جوانمردان امیرمومنان همواره سرمشق مردان و زنان این سرزمین بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش زورخانه ای آداب و رسوم خاص خود را دارد که با پیروی از پهلوانان و تاسی از پیشوای شیعیان خلق و خوی مردانگی ، مروّت و جوانمردی را در ورزشکاران بر می انگیزاند و تقویت می کند. در این میان قشر بسیج ورزشکاران یکی از مهم ترین  سرمایه های معنوی است که در مسیر اخلاق مداری  و تقویت روحیه بسیجی جامعه ورزش کشور نقشی بسزا و تاثیر گذار  دارد

 فرهنگ باستانی پهلوانی و زورخانه ای  از دیرباز پیام آور تواضع،و گذشت بوده در ورزش همواره تاکید بر دارا بودن تمام صفات نیکو در یک پهلوان بوده و می باشد.پیام روز پهلوانی و زورخانه ای الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و نهادینه کردن صفات پهلوانی در فرد و جامعه بوده و اینجانب ضمن گرامی داشتن مقام پهلوانان و مروجان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای این روز را به همه ورزشکاران و دوستداران این فرهنگ ناب و اصیل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان باستانی بسیج سرمایه علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم