Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:44:45 GMT

حضوری میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم ضروری است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۷۹۰

حضوری میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با محوریت تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی جدید فرمانداری صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی، اظهار کرد: دستگاه قضا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات نخستین شورای انقلاب اسلامی و ارکان مؤثر جمهوری اسلامی ایران تدوین قوانین مترقی این نظام بر مبنای شرع و دین مقدس اسلامی است، افزود: آیت الله بهشتی یکی از کسانی بود که نقش بسیار مؤثری در تدوین قوانین بعد از مجلس خبرگان و شکل گیری ساختار امروزی قوه قضائیه در آن زمان داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه به همین دلیل معاندین به مردم و انقلاب نتوانستند در طولانی مدت حضور ارزشمند آیت الله بهشتی را تحمل کرده و در یک حادثه تروریستی ایشان و ۷۲ تن از بهترین خدمتگزاران به این مردم را به شهادت رساندند، بیان کرد: انقلاب اسلامی و مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب همواره مورد تهدید تروریست‌های معاند به اشکال مختلف بوده اند.

وی با بیان اینکه با اقدامات شایسته مسئولان نظام در رأس آنها رهبری معظم و دولت با دیپلماسی پویا و فعال برای صیانت و احقاق حق مردم و نظام در صحنه های بین المللی، تصریح کرد: در سوی مقابل رئیس جمهور آمریکا پس از توفیقات ایران در راستای تدوین برجام دولت خود را از توافقنامه بین المللی خارج و با سیاست‌ها و روش‌ها متناقض تلاش کرد اقداماتی علیه نظام انجام دهد.

زارع با اشاره به اینکه در روزهای گذشته شاهد موضع گیری دوگانه و متنافض ترامپ و آمریکا در ماجرای نفتکش ها و همچنین ساقط شدن پهباد این کشور توسط نیروهای مسلح و سپاه بوده ایم، تصریح کرد: معتقدم وجود وفاق و اجماع نظر در دیپلماسی فعال کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری سبب بروز چنین رفتارهای از سوی مقامات آمریکایی شده است.

وی در ادامه به برخی مسائل روز استان گیلان و شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و افزود: کاهش زمان کاری دستگاه ها به معنای کم شدن وظایف و مسئولیت های روسای دستگاه ها و نهادهای استان نیست بلکه آنها باید تلاش بیشتری در راستای حل مشکلات مردم و حضور میدانی در میان آنها داشته باشند.

لزوم برنامه ریزی و مدیریت برای استفاده از ظرفیت نوغانداری در ایجاد اشتغال

زارع با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی و معیشتی مردم خواستار تلاش مضاعف و مستمر و اثربخش مسئولان برای بهبود این شرایط شد و تأکید کرد: داشتن خلوص نیت، جلب رضایت خدا و مردم، عمل به قانون یا قانون‌مدار بودند و اخلاق مداری از مهم ترین ویژگی های مسئولان تراز انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به محوریت جلسه امروز و تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه سرا و بخشدار گوراب زرمیخ، اظهار کرد: همه روسا می دانند مسئولیت امانتی از سوی مردم به آنها برای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان باید در اجرای برنامه ها و سیاست و منویات رهبری معظم و دولت گام بردارند، افزود: با توجه به ظرفیت های صومعه سرا در حوزه نوغانداری باید تلاش کنیم تا با مدیریت و برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت خوب برای اشتغال استفاده کنیم.

وی به موضوع کم آبیاری برخی مزارع شالیزاری در منطقه صومعه سرا نیز اشاره و تصریح کرد: بهترین راه استفاده از شیوه های نوین آبیاری و مدیریت بهینه مصرف است لذا نیازمند نظارت بیشتری و مستمر در این بخش هستیم.

در پایان این جلسه ضمن قدردارنی از تلاش های «محمد نعمت پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق فرمانداری صومعه سرا «محمد حیدری» به عنوان معاون جدید معرفی و از سوی دیگر «پرویز روا» نیز به عنوان بخشدار گوراب زرمیخ معرفی شد.

کد خبر 4647366

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گیلان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند