Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان، فرماندار شادگان روز شنبه یکم تیرماه در آئین عملیات اجرایی طرح احداث پست برق ۱۳۲/۳۳ کیلو ولت دورق این شهرستان با حضور همایون حائری آغاز شد، گفت: پست برق مذکور با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر برای تامین بخشی از برق مورد نیاز شهرستان شادگان احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با احتساب یک کیلومتر مدار این پست برق با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۲ سال ساخته می‌شود.

حاجیان اذعان داشت: سیل فروردین ماه امسال به برخی زیر ساخت‌های شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرده که برای رفع خسارت وارده و تامین انرژی برق مورد نیاز این شهرستان نیاز به نگاه ویژه وزارت نیرو است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افت فشار برق در شهرستان شادگان مشهود است؛ تلاش‌های فراوانی انجام شد که بتوانیم مشکل افت فشار و قطعی‌های مکرر برق که در اکثر جا‌ها به مردم این شهرستان خسارت زده برطرف شود.

وی گفت: با تلاش و پیگیری صورت گرفته وزارت نیرو با احداث یک پست برق در شهرستان شادگان موافقت کرده و این طرح امروز وارد گام اجرایی شد.

پست برق دورق به گونه‌ای طراحی شده که در مقابل حوادثی، چون سیل، توفان، ریزگرد و رعد و برق مقاوم است.

انتهای پیام/گ

افتتاح یک واحد پست برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد