Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دقیق روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: از زمان تصویب لایجه بازسازی مدارس در سال ۱۳۸۴ تاکنون ۵۰ درصد مدارس مشکل دار گیلان تخریب یا مقاوم سازی شده و ۵۰ درصد باقیمانده نیز با عزمی که در دولت تدبیر و امید وجود دارد، طی سه سال آینده بخش اعظم این پروژه‌ها به اتمام می رسند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون یکی از رسالت‌های بزرگ سازمان نوسازی، حذف بخاری‌های نفتی و بخاری‌های گازی غیرایمن است که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که سهم اعتبار نوسازی استاندارد سازی گرمایشی از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده، بتوانیم طی دو تا سه سال آینده تمامی بخاری‌های نفتی و بخاری‌های گازی غیرایمن در استان را جمع آوری و سیستم استاندارد گرمایشی را برای دانش آموزان هدیه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ کلاس درس طی پنج سال گذشته استاندارد سازی گرمایشی شده و انجام این مهم برای سایر کلاس‌های درس در اولویت این سازمان قرار دارد که با توجه به مصوبه اخیر این کار در بازه زمانی دو تا سه ساله انجام می‌شود.

به گفته دقیق، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان برای تکریم و زحمات خیرین مدرسه سازی که در سال ۱۳۹۷ زحمت کشیدند و طرح‌های مدرسه سازی جدید را برای دانش آموزان ساختند، برگزار کردیم.

وی افزود: از ابتدای فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز استان گیلان طی ۲۰ سال گذشته ۲۵۶ مدرسه شامل سه هزار و ۱۸۹ کلاس درس با مبلغ تعهد شده ۱۰۸ میلیارد تومان به اتمام رسیده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و در حال حاضر ۵۴ طرح خیرین و مشارکتی را در استان شامل ۱۹۸ کلاس درس در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان یادآور شد: تا پایان سال تحصیلی جاری ۳۰ واحد از این مدارس با ۱۱۴ کلاس درس احداث و به دانش آموزان گیلانی هدیه خواهد شد.

۶۰۲۹ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس