Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام، گفت: واحد اولفین مجتمع پتروشیمی ایلام در حال حاضر از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که تا پایان سال جاری نیز مراحل راه‌اندازی این واحد انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «اصغر پیرانی»، صبح امروز (1 تیر) در دیدار با امام‌جمعه شهر چوار، اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی ایلام بعد از وقوع سیل در استان به دلیل قطع راه‌های ارتباطی مدتی با وقفه تولید همراه بود که با تلاش همه مسئولان و اتصال راه‌های ارتباطی روند تولید در این مجتمع ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه در حال حاضر از ابتدای خردادماه تاکنون 17 هزار تن محصول پلی‌اتیلن در گریدهای مختلف در این مجتمع برای مصارف بازارها و صنایع داخلی و خارجی تولیدشده است، افزود: واحد اولفین مجتمع پتروشیمی ایلام در حال حاضر از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که تا پایان سال جاری نیز مراحل راه‌اندازی این واحد انجام خواهد شد.

 

پیرانی، بابیان اینکه فرایند راه‌اندازی واحد اولفین پتروشیمی ایلام و تولید آن حداقل شش ماه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: با تلاش مجموعه همکاران در همه واحدهای این پتروشیمی، استارت راه‌اندازی واحد اولفین تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی واحد اولفین، وابستگی مجتمع به خطوط لوله غرب مرتفع و مستقیماً با استفاده از محصولات جانبی پالایشگاه، اتیلن موردنیاز مجتمع پتروشیمی تأمین خواهد شد.

 

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام، با تأکید بر حمایت همه مسئولان و مردم منطقه و استان از مجموعه پتروشیمی ایلام به‌عنوان یک صنعت تأثیرگذار، گفت: به‌طورقطع با حمایت‌های مردم و مسئولان استان از این واحد پتروشیمی، چرخ این صنعت در استان بیش از گذشته خواهد چرخید و موجب خیروبرکت برای استان خواهد شد.

 

وی، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های صنایع پایین‌دستی در پتروشیمی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال است، ابراز کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در استان با حمایت مردم و مسئولان و حضور سرمایه‌گذار در استان راه‌اندازی شود که به‌طورقطع این امر نقش مهمی در ایجاد اشتغال در منطقه و استان و رونق تولید خواهد داشت.

 

پیرانی، یادآور شد: ظرفیت استخدام و به‌کارگیری نیروها در بخش‌های مختلف این مجموعه محدود است و با تکمیل این مجموعه به‌طورقطع محدودتر خواهد شد چراکه ظرفیت نیروهای به‌کارگیری شده آن مشخص و تکمیل می‌شود، اما با فعال شدن صنایع پایین‌دستی، زمینه اشتغال و به‌کارگیری نیروهای بومی در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود و باید به سمت فعال کردن و راه ندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در استان حرکت کنیم.

 

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام، در ادامه بابیان اینکه به‌کارگیری و بهره‌مندی از نیروهای بومی با توجه به تخصص فنی، مهارت و تعهد در دستور کار این مجموعه قرار دارد، گفت: به‌طورقطع فعالیت صنعتی نیازمند پیوست فرهنگی است و در این راستا از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت این مجموعه حمایت می‌شود و در این زمینه از رهنمودهای امام‌جمعه محترم شهر چوار و سایر مسئولان فرهنگی استفاده خواهد شد.

 

گفتنی است، در این دیدار مهندس معتضدیان، مشاورمدیرعامل پتروشیمی ایلام، روابط عمومی مجتمع پتروشیمی ایلام و جمعی از کارکنان پتروشیمی حضور داشتند.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه کرامت شیراز خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه مجلس استان بوشهر خراسان جنوبی چوار پتروشیمی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام