Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:50:29 GMT

همه چیزهایی که باید قبل از سفر با اتوبوس بدانید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۸۵۰۴

همه چیزهایی که باید قبل از سفر با اتوبوس بدانید

خلاف باور رایجی که خیلی‌ها به دلیل راحت نبودن و طولانی بودن سفر با اتوبوس از آن پرهیز می‌کنند برای خیلی‌ها پیش آمده که یکی دو باری سفر با اتوبوس را در سال تجربه کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بلیط دات کام، ممکن است این سفر به دلیل در دسترس نبودن بلیط هواپیما یا قطار بوده باشد یا به دلیلی مهم‌تر مثل ارزان بودن قیمت بلیط اتوبوس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سراسر دنیا سفر با اتوبوس ارزان و به‌صرفه است به همین دلیل افراد بیشتری سفر با اتوبوس را برای صرفه‌جویی در هزینه انتخاب می‌کنند.

*چمدان

*پتوی مسافرتی

*بالشت بادی مسافرتی

*پوشیدن لباس و کفش مناسب

*سرگرمی‌های مناسب

*خرید بلیط آنلاین

بلیط‌دات‌کام برای راحتی حال مسافران توصیه‌هایی کاربردی را در این یادداشت جمع‌آوری کرده که بهتر است قبل از سفر با اتوبوس آن‌ها را مرور کنید تا از هر لحاظ سفری آسوده داشته باشید.

اتوبوس برای جا دادن چمدان‌ها و وسایل مسافران فضای محدودی دارد. به همین دلیل بهتر است چمدانی که انتخاب می‌کنید چرخ‌دار و سبک و در اندازه متوسط باشد. بد نیست در طول سفر یک ساک دستی یا کوله‌پشتی همراه داشته باشید تا مدارک شناسایی و وسایل با ارزش‌تان را در آن قرار دهید.

قبل از سفر حتماً یک پتوی مسافرتی نرم و سبک برای خودتان کنار بگذارید. اتوبوس‌ها فضایی در بسته دارند و به دلیل مجهز بودن به دستگاه تهویه هوا معمولاً پنجره‌ها سراسری هستند. گاهی ممکن است خنکی هوای داخل اتوبوس آزاردهنده باشد و باعث شود در طول سفر احساس سرما بکنید.

اگر در طول شب با اتوبوس سفر می‌کنید یا مسیرتان طولانی است یک بالشت بادی مسافرتی همراه‌تان باشد تا موقع خواب و استراحت گردن درد نگیرید.

یکی از نکته‌های ضروری هنگام سفرهای طولانی مخصوصاً با اتوبوس نوع پوشش مناسب و راحت برای سفر است. از پوشیدن لباس‌ها و کفش‌های تنگ پرهیز کنید. شما ساعت‌ها باید روی صندلی‌تان بنشیند و فقط زمانی می‌توانید از اتوبوس پیاده شوید که راننده در طول مسیر توقف می‌کند. اجازه دهید بدن‌تان با پوشیدن لباس‌های گشاد و سبک احساس آزادی بیش‌تری داشته باشد. کفش تنگ و نامناسب هم باعث می‌شود پای‌تان اذیت شود و یا درد بگیرد و از همه بدتر به دلیل ساعت‌ها آویزان بودن پاهای‌تان توی کفش باد بکند.

میان وعده‌های ساده را فراموش نکنید. تنقلات انرژی‌زا، آجیل و میوه می‌تواند در طول مسیر گرسنگی‌تان را برطرف کند. بطری آب و قمقمه هم همراه‌تان باشد. البته اتوبوس‌ها بوفه دارند و آب نوشیدنی و تنقلات مورد نیاز مسافران را تأمین می‌کنند. اما کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند و اگر زمان زیادی تا رسیدن اتوبوس به محل مناسب برای ناهار یا شام طول بکشد گرسنه و تشنه نمی‌مانید.

مسیر طولانی و ساعت‌ها نشستن ممکن است خسته‌تان کند و اگر نتوانید خودتان را در اتوبوس سرگرم کنید حوصله‌تان حسابی سر می‌رود. کتاب، موزیک، اپلیکیشین‌های بازی گوشی و تبلت می‌تواند سرگرمی خوبی برای فراموشی زمان و مسیر باشد.

ممکن است دیگر مسافران مطابق میل و خواسته‌های شما رفتار نکنند پس در طول سفر صبوری بیشتری داشته باشید تا آزرده خاطر نشوید.

و مهم‌ترین توصیه اینکه حتماً قبل از سفر از مراجع مورد اطمینان و مطئنی بلیط اتوبوس تهیه کنید. خرید آنلاین بلیط اتوبوس بهترین انتخاب و جایگزین روش‌های خرید بلیط سنتی است که قبل از سفر می‌توانید از سایت بلیط‌دات‌کام با خیال آسوده خرید کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید بلیط آنلاین خرید بلیط اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان به نشانی fooladsepahansport.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در سامانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط سپاهان و استقلال خوزستان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750596

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید