Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال ايران با اينکه مقابل پرتغال بازي سخت و دشواري را برخلاف پيش‌بيني‌ها سپري کرد، همچنان با 9 برد به عنوان صدرنشين جدول ليگ ملت‌ها به کار خود ادامه مي‌دهد.
به گزارش آريا، به جز ايران در جدول فقط برزيل است که توانسته 9 برد از 10 بازي کسب کند و يک باخت در کارنامه دارد. با توجه به اينکه آمريکا در رده ششم جدول جاي گرفته، هم اکنون 6 تيم بالاي جدول کانديداهاي اصلي صعود به مرحله نهايي در شيکاگو هستند، اما اگر آمريکا از اين جمع خارج شود، 5 تيم برتر مي توانند مجوز صعود را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه که در رده پنجم قرار گرفته، داراي 7 برد بوده و 2 برد کمتر از ايران دارد؛ تيمي که حريف فرداي ايران خواهد بود. در صورتي که ايران بازي امروز با استراليا را به سود خود به اتمام برساند، بازي فردا با فرانسه از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.
شايد شاگردان کولاکوويچ با شکست استراليا و سپس فرانسه بتوانند در همان اردبيل و قبل از شروع هفته پاياني ليگ ملت ها در بلغارستان مجوز صعود را دريافت کنند و با خيالي راحت به استقبال هفته پنجم بروند. ايران و استراليا 23 بار در تاريخ به مصاف هم رفته‌اند که سهم ايران 13 پيروزي و سهم استراليا 10 برد بوده است. البته در سال هاي اخير اکثرا بلندقامتان ايراني توانستند کانگوروها را شکست دهند. البته يکي از خاطرات تلخ واليبال ايران در سال‌هاي اخير، شکست مقابل استراليا در مسابقات انتخابي المپيک لندن است که باعث شد تيم خوليو ولاسکو از رفتن به المپيک بازبماند.
نکته جالب درباره وضعيت تيم امسال استراليا شکست هاي نزديک اين تيم برابر تيم هاي بزرگ است. آنها که از 10 بازي فقط يک برد کسب کردند، 4 باخت با نتيجه 3 بر 2 در کارنامه دارند که در نوع خود يک رکورد محسوب مي شود. بنابراين نمي شود استراليا را دست کم گرفت چون در برابر تيم هايي همچون برزيل، صربستان، بلغارستان و ژاپن بازي را به ست پنجم کشاندند. البته ديروز کانگوروها مقابل فرانسه 3 بر صفر شکست خوردند و با توجه به وضع نه چندان جالب در جدول به دنبال بقا در سطح يک هستند. تيم کولاکوويچ امروز اين فرصت را دارد تا بردهاي خود را دورقمي کند.
ايران تاکنون 9 برد کسب کرده و حتي قبل از مسابقات هم مي شد پيش بيني کرد که مثل سال هاي گذشته تيم هايي که 10، 11 برد کسب کنند مي توانند در ميان تيم هاي صعود کننده به مرحله نهايي باشند. به هر حال اگر بلندقامتان ايراني بتوانند با حمايت تماشاگران اردبيلي 2 بازي ديگر خانگي خود را هم با برد سپري کنند و مجوز صعودشان صادر شود، شايد کولاکوويچ به برخي از بازيکنان اصلي‌اش به ويژه چند نفر که دچار آسيب ديدگي هستند در هفته پنجم استراحت بدهد. بايد ديد شرايط جدول چگونه رقم خواهد خورد و آيا ايران با ثبت 11 برد از 12 بازي در پايان هفته چهارم مي تواند حتي روي کاغذ هم احتمالي براي صعود نکردن به مرحله نهايي براي خود باقي بگذارد يا خير. استراليايي ها البته در اين مسابقات نشان دادند که تيمي سختکوش هستند و به ويژه در ديدار با بزرگان به آساني تسليم نمي شوند. شکست اين تيم در روز اول مسابقات اردبيل برابر فرانسه به خوبي گواه اين موضوع است که استراليا بي توجه به جايگاهي که در جدول دارد، حريفي آسان براي ما نيست. تيم ملي اما به دنبال نهايي کردن هر چه سريعتر بليت شيکاگو است و قصد دارد تا در اردبيل حضور خود در مرحله نهايي را قطعي کند و به همين دليل بي توجه به نتايج قبلي ديدار با استراليا را پشت سر خواهد گذاشت تا در تقابل با يکي از تيم هاي قدرتمند آسيا با کسب يک برد با ارزش روند خوب خود را ادامه دهد و تبديل به اولين تيمي شود که تعداد بردهاي خود را دو رقمي مي کند.
تيم هاي ملي واليبال ايران و استراليا در دومين بازي از هفته چهارم ليگ ملت هاي 2019 امروز از ساعت 18:30 در اردبيل به مصاف هم مي روند. اين رويارويي در حالي شکل مي گيرد که ايران صدرنشين مسابقات است و استراليا در رده پانزدهم جدول فقط با يک برد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايران استراليا ليگ ملت هاي واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد