Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@14:44:11 GMT

درخواست عربستان از انگلیس: به ایران حمله کنید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۸۶۰۸

یک رئیس سازمان اطلاعاتی عربستان سعودی از بریتانیا خواسته است که حمله‌ای محدود علیه اهداف نظامی ایران انجام دهد. این درخواست چندین ساعت پس از آنکه ترامپ از حمله به ایران منصرف شد، اعلام شده است. به گفته‌ی منابع، خواسته ها و لابی های سعودی ها در لندن گوش شنوایی نداشت و مورد موافقت قرار نگرفت.

انتخاب به نقل از میدل ایست آی نوشت: یک رئیس سازمان اطلاعاتی سعودی از بریتانیا خواسته است که حمله ای محدود علیه اهداف نظامی ایران انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست چندین ساعت پس از آنکه ترامپ از حمله به ایران منصرف شد، اعلام شده است.

این رئیس سازمان اطلاعات عربستاکه عادل الجبیر را با خود در سفر به لندن به همراه داشته است.

به گفته ی منابع، خواسته ها و لابی های سعودی ها در لندن گوش شنوایی نداشت و مورد موافقت قرار نگرفت.

این منابع انگلیسی گفتند: «نه» ساده و صریح به مقامات عربستان گفته شد.

براساس این گزارش، مقامات سعودی اطلاعات بیشتری در مورد ارتباط ادعایی ایران با حملات اخیر به دو نفتکش در دریای عمان ارائه کردند، اما همتایان انگلیسی شان تحت تاثیر این اطلاعات ارائه شده، قرار نگرفتند.

براساس گفته های این منبع انگلیسی، رئیس سازمان اطلاعات عربستان آخر هفته به اورشلیم خواهد رفت، جایی که مشغول تلاش های لابی گرایانه با مقامات اسرائیلی و جان بولتون که در آن زمان در اسرائیل به سر می برد، خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان