Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران مدعی شد: گزارشی از بررسی سوابق جرایم کیفری "بسیار خطرناک" یک نمونه ۱۰۰۰ نفری از رانندگان یکی از تاکسی‌های اینترنتی شناخته شده در هفته اخیر از سوی یکی از نهادهای انتظامی اعلام شد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر در صفحه شخصی خود در توییتر با طرح ادعایی عجیب درباره برخی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نوشت: «در جلسه امروز گزارشی از بررسی سوابق جرایم کیفری "بسیار خطرناک" یک نمونه 1000 نفری از رانندگان یکی از تاکسی‌های اینترنتی شناخته شده در هفته اخیر از سوی یکی از نهادهای انتظامی اعلام شد که حتی برای طرفداران آنها، تکان دهنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند شرم‌آور جذب راننده را متوقف کنید!»

وی در پاسخ به پرسش یکی از کاربران خود مبنی بر اینکه «یعنی سوءپیشینه راننده ها چک نمیشه؟»، گفت: ادعا شده است که روی پیشینه راننده‌ها بررسی دارند. برای سنجش میزان صحت این ادعا گویا یک نمونه 1000 نفره بررسی سوء‌پیشینه شده‌اند که نتایج واقعا نگران‌کننده است. برای خود بنده اصلا قابل باور نبود. فارغ از اختلاف نظر حمل‌ونقلی، این حداقل مسؤلیت اجتماعی چنین سرویسی است.

فرد دیگری با نام رضا الفت‌نسب؛ عضو هیئت مدیریه اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی و موسس انجمن صنفی‌ کسب و کارهای اینترنتی در واکنش به توییت مذکور نوشت:  «جالبه. این گزارش اگر وجود خارجی داشته باشه اول باید برای اتحادیه کسب و کار مجازی( به عنوان ارائه دهنده مجوز به تاکسی های آنلاین ) بیاد. دست ما که نرسیده.
آقای مدیر طرفدار استارت آپ هشتگ این پست کاملا تخریبی است».

پیشنهاد مذاکره تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری برای کاهش هزینه‌های طرح ترافیک جدیددنیای تاکسی‌های اینترنتیچرا نرخ کرایه تاکسی‌ها از سایت تاکسیرانی حذف شد؟

انتهای پیام/
 

R1014144/P/S2,25,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران سازمان تاکسیرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران سازمان تاکسیرانی شهر تهران سازمان تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی