Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:16:59 GMT

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۸۹۶۹

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معرفی شد

استاندار سیستان و بلوچستان روز شنبه در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه شرایط فعلی وزارت آموزش و پرورش به نفع منطقه است ابراز امیدواری کرد که جذب ۲ هزار نفر در آموزش و پرورش استان در سالجاری بزودی محقق شود.

احمد علی موهبتی تاکید کرد: آموزش و پرورش مرتفع کننده همه مشکلات سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هزینه کردن در آموزش و پرورش هزینه محسوب نمی‌شود بلکه سرمایه گذاری برای ایجاد تحول در تاریخ بشریت است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های بالا در حوزه تعلیم و تربیت خطا در آموزش و پرورش نابخشودنی است.

وی بر استفاده از همه ی ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان برای بهبود وضعیت آموزشی این استان تاکید کرد.

سرپرست معاونت آموزشی سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار داشت: روح حاکم بر سند بنیادین آموزش و پرورش ترویج روحیه از خودگذشتگی، درک متقابل و پرهیز از خودخواهی است.

علیرضا نخعی افزود: قرار است بر اساس سند بنیادین علاوه بر توجه به مسائل آموزشی، انسان‌های بلند نظر و فریخته در آموزش و پرورش تربیت شوند تا رویکرد تربیتی به درستی در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به دستاوردهای آموزشی در سیستان و بلوچستان گفت: سال ۹۲ تعداد دانش آموزان این استان ۵۳۷ هزار نفر بود که هم اینک با رشد ۴۵ درصدی به ۷۷۰ هزار نفر رسیده است.

سرپرست معاونت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این دستاورد درحالی رخ داده است که رشد جمعیت سیستان و بلوچستان حدود ۱۲ درصد بوده و بخش قابل توجه‌ای از افزایش تعداد فراگیران عرصه تعلیم و تربیت این استان به جذب بازماندگان تحصیل باز می‌گردد.

وی بیان کرد: ۲۶ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند این درحالیست که میانگین کشوری ۱۷ درصد است.

به گزارش ایرنا غلامرضا باقری حدود سه ماه به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت بوده است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان