Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@14:30:58 GMT

میلاد محمدی؛ گزینه زنیت در جناح چپ دفاعی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۹۶۵۱

میلاد محمدی؛ گزینه زنیت در جناح چپ دفاعی

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از اسپورت روسیه، زنیت سن‌پترزبورگ در نقل‌وانتقال‌های تابستانی به دنبال یک بازیکن ارزشمند به جای دومینکو کریسیتو در جناح چپ دفاعی است اما هنوز موفق به جذب چنین بازیکنی نشد.

این رسانه روسی در ادامه با اشاره به میلاد محمدی، مدافع ایرانی 3 فصل اخیر تیم احمد گروژنی در لیگ برتر فوتبال این کشور نوشت: میلاد محمدی که قراردادش با احمد گروژنی پایان یافته و تمایل به ماندن در لیگ برتر روسیه دارد یکی از گزینه‌های زنیت سن‌پترزبورگ در جناح چپ دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همانند تیمش یک بازیکن سازنده و مبارز است . میلاد محمدی در تیم احمد گروژنی نسبت به بازیکنان خط دفاعی این تیم در طول سالیان اخیر متفاوت نشان داد. این مدافع ایرانی علاقه زیادی به مشارکت در حمله و نفوذ به خط دفاعی حریفان دارد. در طول یک سوم زمان بازی این کار را می‌کند که آمار بسیار خوبی برای مدافعان محسوب می‌شود. البته نباید فراموش کرد که تیم احمد گروژنی با 5 مدافع بازی می‌کرد و میلاد محمدی اجازه حمله داشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر