Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی عالمی درخصوص مشکلات جاده گهرباران گفت: آخرین خبرحاکی از این است که شرکت دشت‌ناز ساری برای عقب‌نشینی و تعریض جاده اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید یونس حسینی عالمی» امروز(یکم تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل 10 سال است که در حال پیگیری است، گفت:درزمینه آزاد سازی سواحل باید حریم 60متری سواحل استان دقیقا مشخص واجرایی شودکه متاسفانه هنوز نقشه حریم 60متری به درستی مشخص نشد و دراین راستا فنس هایی که توسط ادارات برداشته شد که باید جهت امنیت مکان به ساخت دیوار اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی مرکز مازندران درزمینه تعطیلی برخی از معادن استان، افزود: اولویت ما در مازندران حفظ محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی است درزمینه فعالیت های معدن کاران برخی اقدام به تعرض منابع طبیعی کرده و  الزامات برداشت شن و ماسه را  رعایت می کنند و نسبت به احیای میزان برداشت اقدام نمی کنند که منجر به تعطیلی خواهد شد.

 

وی با تاکید براینکه وظیفه دادستانی پیگیری حقوق عمومی در تمام حوزه هااست، اظهار کرد: دستگاه قضا چشم روی ولنگاری وبدپوششی نمی بندد وبا بی بندوباری قاطعانه برخورد می شود.

 

حسینی عالمی با بیان اینکه با آغاز آزادسازی سواحل از قوه قضائیه خواستیم بگوییم در آزادسازی سواحل تعارفی نداریم و همه به قانون عمل خواهیم کرد، ادامه داد: سواحل جزو حقوق مردم است و مردم باید به کل ساحل دسترسی آسان داشته باشند.

 

وی درخصوص تدفین اموات مردم شریف مرکز مازندران در آرامگاه ملامجدالدین گفت: مطابق گزارش شهرداری ساری که هنوز ظرفیت تدفین در این آرامگاه وجود دارد بر همین اساس تا زمانی که ظرفیت تدفین اموات وجود دارد ساروی ها می‌توانند اموات خویش را در این آرامگاه دفن کنند.

 

دادستان عمومی مرکز مازندران اظهار کرد: تاکنون برای هیچ مدیری در زمینه گرانی و نابسامانی بازار در مازندران پرونده‌ای تشکیل نشده است.

 

وی درخصوص مشکلات جاده گهرباران گفت: آخرین خبرحاکی از این است که شرکت دشت‌ناز ساری برای عقب‌نشینی و تعریض جاده اعلام آمادگی کرده است.

 

حسینی‌عالمی با بیان اینکه شماره همراه خود (۰۹۱۱۲۲۹۳۲۴۰ ) را در اختیار مردم قرار دادم تا همه مشکلات عمومی را گزارش کنند، یادآورشد: در ماجرای توله خرس بیش از 5هزار نفر پیامک دادند و خواستار برخورد جدی با متخلفین شدند.

 

 وی با بیان اینکه تمامی مراکز جمع آوری چوپ تعطیل شدند، تصریح کرد: الویت مازندران حفظ محیط زیست، کشاورزی و حفظ منابع طبیعی است و در این زمینه هیچ تعارفی نداریم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت شیراز اوقات فراغت نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل خطبه های نماز جمعه استان بوشهر جاده گهرباران دشت ناز ساری دادستان عمومی مرکز مازندران ولنگاری حفاظت از محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور