Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی امیری در دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به مسائل پیرامون کشتی ایران پرداخت. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با سران ورزش جهان در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس ظهر امروز لالوویچ در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن اشاره به اهمیت جایگاه کشتی ایران گفت: من یکی از مدافعان کشتی ایران هستم و بارها بدلیل حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:در حال حاضر برای میزبانی ایران ازمسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در حال مذاکره هستیم و  از اینکه کمیته ملی المپیک ایران  از رشته کشتی حمایت می‌کند خوشحالم و سعی داریم با برنامه ریزی های دقیق در فدراسیون جهانی کشتی این رشته ورزشی را تماشاگر پسند کنیم.

لالوویچ درباره انتخابات کشتی ایران گفت: ما در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی‌کنیم و دراین باره با نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز صحبت کرده‌ایم؛ ما فقط توقع داریم همه چیز براساس تصمیمات مجمع عمومی باشد و قانون رعایت شود چرا که ما حتی در امور فدراسیون جهانی کشتی نیز دخالت نمی‌کنیم.

وی همچنین در خصوص سهمیه  بازی‌های ساحلی آسیا به ایران قول همکاری داد.

در ادامه صالحی امیری  ضمن تاکید بر اهمیت کشتی در ایران و اینکه بدون کشتی ورزش ایران هویت ندارد  و همچنین  انتخابات رئیس فدراسیون کشتی ایران صحبت کرد و افزود: تا سه هفته آینده انتخابات کشتی برگزار می‌شود  و کمیته ملی المپیک در امور فدراسیون ها دخالت نمی‌کند و فقط نقش نظارتی و حمایتی داریم.

هممچنین در این دیدار صاحی امیری با تاکید برمیزبانی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی درخصوص شهرهای پیشنهادی برای میزبانی این رقابت ها گفتگو کردند.

هفته جدید هم آغاز شد؛ کشتی و وزنه‌برداری همچنان در انتظار تعیین تکلیف صلاحیت‌ها

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی