Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@00:27:18 GMT

خداحافظی تیم ملی ایران با آدیداس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۶۳۹

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال به زودی قرارداد البسه تیم‌های ملی فوتبال ایران را منعقد می‌کند.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و استفاده از پوشاک شرکت‌های مختلفی داخلی و خارجی برای تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش خانم‌ها و آقایان، فدراسیون فوتبال در آستانه عقد قرارداد جدیدی است.

مهم‌ترین بخش این قرارداد در رابطه با تیم ملی بزرگسالان است که از جام جهانی تاکنون اسپانسر و تأمین کننده پوشاک ورزشی ندارد و از پوشاک باقی مانده آدیداس در انبارهای فدراسیون فوتبال استفاده می‌کند و طبیعتاً عایدی هم از این طریق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشخص شدن سرمربی تیم ملی و انجام دو بازی دوستانه، تیم ملی در اردوی جدیدش از پوشاک جدید و رسمی خود بهره خواهد برد.

بر این اساس بعد از گذشت حدود سه سال از خرید پوشاک آدیداس و سپس عقد قرارداد اسپانسری در جام جهانی، این برند آلمانی کنار گذاشته می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌