Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:28:55 GMT

فنایی:فعلا در خدمت تیم پدیده هستیم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۷۸۳

فنایی:فعلا در خدمت تیم پدیده هستیم

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس می‌گوید تمرینات پدیده طبق برنامه از همین امروز زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار خواهد شد.

 به گزارش "ورزش سه"، داوود فنایی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که در همه این سال‌ها همیشه در کنار یحیی گل محمدی حضورداشته است در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده و برنامه‌های کادر فنی اظهار داشت: « ما امروز به همراه  آقا یحیی و سید مهدی بر اساس قراردادی که داشتیم به مشهد آمدیم و تمریناتمان را  از همین امروز طبق برنامه ای که از قبل اعلام کردیم   آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در خصوص استقبال مردم مشهد از آن‌ها در فرودگاه گفت: «به‌هرحال مردم مشهد همواره به ما در فصل اخیر محبت زیادی داشتند و ما را همیشه شرمنده خودشان کرده‌اند. این را هم باید بگویم که یکی از دلایل اصلی موفقیت ما در فصل قبل حمایت همین تماشاگران خونگرم مشهدی بوده است.»


فنایی درباره اینکه تا چه حد امکان دارد که گل محمدی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده بگیرد تأکید کرد: «فعلاً که ما طبق تعهداتی که داریم در خدمت باشگاه پدیده هستیم و اگر قرار باشد اتفاق دیگری رخ دهد طبیعتا در جریان امور قرارخواهید گرفت اما امیدوارم هر مسئله ای رخ دهد به خیر وصلاح هر دو تیم باشد.»

پدیده شهر خودرو داود فنایی (مربی دروازه‌بانان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت