Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون شرکت کرد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید امروز با شرکت در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون، در این طرح ملی شرکت و بر حضور گسترده مردم در این طرح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در موسسه امام صادق(ع) ضمن دیدار با این مرجع تقلید و ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح، اقدام به بررسی فشارخون آیت‌الله سبحانی کرد.

38 هزار نفر به فهرست بیماران فشار خون بالا در کرمانشاه اضافه شد

آیت‌الله مکارم شیرازی به بسیج ملی کنترل فشار خون پیوست

670 ایستگاه‌های سیار و ثابت برای اندازه‌گیری فشار خون در فارس راه‌اندازی شد

شایان‌ذکر است، طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی قم در حال برگزاری است که همشهریان می‌توانند تا 15 تیرماه به این مراکز مراجعه و به‌صورت رایگان اقدام به بررسی و ثبت فشارخون خود کنند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از نیمی از جمعیت بالای 30 سال کشور، دچار فشارخون هستند که متأسفانه از بیماری خود خبر ندارند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد