Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان، گفت: اواخر هفته جاری چهار شهید در هرمزگان تشییع و تدفین خواهند شد که پیکرهای دو تن از این شهدای گرانقدر روز جمعه در دهستان‌های حکمی و تمبانو میناب تشییع و روز شنبه هشتم تیرماه در شهر تیرور به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سردار حبیب الله میرزایی در جلسه شورای اداری میناب پیش از ظهر امروز شنبه یکم تیر ماه در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب برگزار شد، گفت: طبق جلساتی که در سپاه استان برگزار شد مقدمات تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: قدرت ایستادگی ما در برابر دشمنان در حال حاضر نیز از برکت خون شهدای گرانقدر در طول هشت سال دفاع مقدس است و معرفی شهدا برای نسل‌های جدید و آیندگان بر عهده مسئولان است.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: هرجایی که آرامگاه شهدای گمنام قرار گیرد به یک مکان جهت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار مبدل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود