Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:40:39 GMT

یک تصمیم آنی برای تولید فیلمی از مراسم خاکسپاری کیارستمی + تیزر

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۲۱۱

یک تصمیم آنی برای تولید فیلمی از مراسم خاکسپاری کیارستمی + تیزر

‍‍‍‍‍‍

«این فیلم گزارشی از چهار شب و یک روز مراسم خاکسپاری زنده یاد کیارستمی است. این فیلم در حقیقت محصول یک تصمیم آنی است که در کمیته استقبال و بدرقه پیکر زنده یاد کیارستمی گرفته شد.»

این جملات بخشی از توضیحات محمدعلی سجادی درباره فیلم «گزارش چهار شب و یک روز» است که قرار است کانون فیلم خانه سینما، در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت زاد روز"عباس کیارستمی" این فیلم را روز یکشنبه، دومِ تیرماه، ساعت ۱۸، در سالن سیف الله داد خانه سینما به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی سجادی در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره نحوه شکل‌گیری این فیلم گفت: زمانی که کیارستمی فوت کرد، من عضو شورای مرکزی کانون کارگردانان بودم و در کنار دوستانی که هرکدام سمت و مسئولیتی در جهت طراحی و هدایت اجرای مراسم خاکسپاری که در طول پنج، شش روزی مطرح شده بود، داشتند، من هم مسئولیت تصویربرداری مراسم را برعهده داشتم.

این کارگردان بیان کرد: من و سه تصویربرداری که همراهم بودند از تمام مراسم در طول چند روز تا خاکسپاری فیلمبرداری کردیم. حاصل این تصویربرداری‌ها فیلمی با عنوان «گزارش چهار شب و یک روز» شد که پاییز ۹۵ آماده شد اما تاکنون پخش نشده است.

این نخستین نمایش «گزارش چهار شب و یک روز» است. مجید غفاری، رضا غفاری، مهدی افشار و حمید محمدقلی فیلم‌برداری را برعهده داشته‌اند و تدوین، تهیه و کارگردانی آن را محمدعلی سجادی انجام داده است.

همچنین بعد از نمایش فیلم، نشستی با حضور محمدعلی سجادی، پرویز جاهد و ناصر صفاریان برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید تیزر این فیلم را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس كيارستمي محمد علی سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند