Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:12:28 GMT

تونیوتی: بازی مقابل ایران راحت نیست

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۶۸۶

تونیوتی: بازی مقابل ایران راحت نیست

کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه گفت: اشتباهات خود را برطرف میکنیم چون بازی با ایران راحت نیست.

به گزارش ایسنا، بنجامین تونیوتی کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه در نشست خبری بعد از بازی مقابل پرتغال گفت: بازی متفاوتی نسبت به دیروز ارائه دادیم، این بازی آزمایشی بود برای بازیکنان ما تا نقاط ضعف خود را بیشتر بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظاتی از بازی اشتباهاتی داشتیم و باید روی آنها کار کرده و خودمان را برای بازی با ایران آماده کنیم.

او افزود: هر بازی در والیبال متفاوت با بازی دیگر است. با توجه به کیفیت این تیم و وجود هواداران بیشمار بازی سختی برابر ایران داریم، با این حال سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را مقابل ایران کسب کنیم.

همچنین کاپیتان دوم تیم ملی والیبال پرتغال معتقد است که اشتباهات در زمین باعث شکست این تیم شد.

تاوارز کاپیتان دوم تیم ملی والیبال پرتغال پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل فرانسه با حضور در نشست خبری بعد از بازی گفت: مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کردیم. فرانسه تیم بسیار خوبی است حتی اگر ترکیب اصلی آنها در میدان نباشد.

او افزود: خوب بازی کردیم اما اشتباهات زیادی در بازی و خصوصاً ست سوم داشتیم که باعث شکست خوردن تیم ما شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!