Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@19:48:07 GMT

کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۶۹۲

کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو می‌شود

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که «کاظم جلالی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از گزینه‌های مطرح و جدی تصدی سفارتخانه ایران در مسکو است و قرار است به جای «مهدی سنایی» عهده‌دار این سمت شود.

 

 

جلالی که خرداد 1395 به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس انتخاب شد، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است و در ادوار ششم تا نهم مجلس نیز نماینده مردم شاهرود بوده است.

 

 

مهدی سنایی که پیش از تصدی سفارت ایران در مسکو، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بود، به جای سید محمودرضا سجادی عهده‌دار این سمت شد. سنایی آبان 1392 به عنوان سفیر ایران در مسکو منصوب و چهارم آذر 1392 از نمایندگی مجلس استعفا داد تا در سمت جدید مشغول به کار شود. نمایندگان مجلس دهم آذر 92 با ۱۴۱ رأی موافق، با استعفای مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند از کسوت نمایندگی مجلس موافقت کردند.

وی 26 دی ماه 1392 استوارنامه خود را تقدیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش