Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران فرانت پیج، در این مکالمه تلفنی شهرام فاخته، عضو رسمی و مسئول یگان سایبری گروهک تروریستی با حسین داعی الاسلام، عضو دیگر این گروهک که ساکن آمریکاست گفتگو می‌کند.

در این مکالمه فاخته در سوالی که می‌پرسد به تماس عربستان سعودی با دفتر مریم رجوی، سرکرده این گروهک اشاره می‌کند و در خصوص نحوه هماهنگی بین منافقین و عربستان در فضاسازی علیه ایران در پی حمله به نفتکش‌ها در منطقه نظر داعی الاسلام را جویا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاخته سوال خود را اینگونه می‌پرسد: تمام تلاش‌ هفته گذشته ما انتصاب انفجارها به رژیم (ایران) بوده، سعودی‌ها در تماس با دفتر خواهر مریم پیگیر نتایج هستند و در جمع‌بندی اقدامات و عواقب احتمالی به چه محورهایی اشاره کنیم؟

داعی الاسلام در پاسخ به سوال می‌گوید: فکر می‌کنم عواقب مختلفی می‌تواند داشته باشد. رفتن این پرونده به شورای امنیت تا دخالت نظامی و هر عاقبتی می‌تواند داشته باشد.

این گفتگو مدرکی مستند در زمینه همکاری عربستان با گروههای معاند و تروریستی در زمینه اتهام افکنی و عملیات فریب در خصوص ایران است. این عملیات فریب پس از اتفاقات مشکوک و تحریک‌آمیز در منطقه در زمینه حمله به نفتکش‌ها سوالات جدی را در خصوص اینکه چه کسی پشت این حملات قرار دارد، مطرح می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کافا، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از سد ترکمنستان بگذرد و حالا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان جهان نجاتی که پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را از پیش برداشته بودند، عصر امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت با 5 گل این تیم را از پیش برداشتند.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس