Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی»، همه روز از ساعت ۱۸:۳۰ در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» با هدف تبیین روش‌های تربیت دینی، بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و نیز بهره‌گیری از فرهنگ ائمه اطهار(ع) برای با نشاط شدن جامعه برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراحل تربیت دینی فرزند، نقش الگو در تربیت، راهکارهای گرایش به نماز، نقش تشویق و تنبیه در تربیت، علل پرخاشگری در فرزندان، مهرورزی با فرزند و کیفر بی‌مهری، منتظران واقعی، ارتباط موثر با همسر، فضای مجازی و خانواده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخی از عناوین این نشست‌هاست که در طول تابستان به صورت روزانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» هر سال از اواخر خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود و یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های اداره پاسخگویی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده گفت: سلسله جلسات «دین، نشاط، زندگی» در هفته جاری با موضوع بررسی و تبیین مسائل روابط اجتماعی با حضور عموم زائران از ساعت ۱۸:۳۰ در صحن جمهوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین حدائق در این هفته به عنوان استاد کارشناس مباحث مربوط به ارتباط اجتماعی را تبیین خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دین نشاط زندگی آموزه های دینی صحن جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد