Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه "معامله قرن هرگز اجرا نمی‌شود"، بر مخالفت این تشکیلات با حضور در کنفرانس بحرین تاکید کرد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، ابومازن رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین گفت که معامله قرن امکان ندارد که اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در افتتاحیه نشست کمیته مرکزی جنبش فتح در رام الله گفت: مسائل مهمی همچون معامله قرن، کنفرانس منامه و مذاکرات با اسرائیلی‌ها را در این نشست بررسی خواهیم کرد.

ابومازن بر مخالفت تشکیلات خودگردان فلسطین با شرکت و حضور در کنفرانس منامه تاکید کرد و گفت: بررسی وضعیت اقتصادی قبل از بررسی وضعیت سیاسی غیرقابل قبول است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال بر آمادگی این تشکیلات برای مذاکره با اسرائیلی‌ها درباره همه موضوعات حل نشده از جمله موضوعات اقتصادی تاکید کرد.

دعوت انقلابیون بحرینی از مردم برای تظاهرات در مخالفت با معامله قرنیک دیپلمات صهیونیست: مشارکت اعراب در کنفرانس بحرین دستاوردی برای آمریکاست

قرار است در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) یک کنفرانس صهیونیستی آمریکایی در منامه بحرین به‌عنوان اولین بخش از معامله قرن برگزار شود. این کنفرانس با مخالفت گروه‌های مختلف فلسطینی و  مسلمانان کشورهای مختلف مواجه شده است.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار 6 میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است، به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط محمود عباس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود عباس محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفته‌اند تشکیلات خودگردان فلسطین از آمریکا و رژیم صهیونیستی خواسته اجازه آزادی رهبر اسیر مروان برغوثی از زندان‌های صهیونیستی را ندهند، چرا که او تهدیدی برای رهبری محمود عباس خواهد بود و حماس بر آزادی او در جریان مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی مصمم است.

کارشکنی صهیونیست‌ها برای آزاد شدن برغوثی در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنان در حال نبرد با نیروهای اشغالگر هستند. در همین ارتباط نیز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که ۴ تَن از مبارزان این گردان‌ها طی یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «دیرالغصون» در شمال طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قسام در بیانیه خود تأیید کرد که در جریان این یورش ۱۵ ساعته نظامیان صهیونیست، «علاء أدیب شریتح» فرمانده گردان‌های قسام در طولکرم، «تامر عبد الرحمن فقها» یکی از مجریان عملیات‌های «بیت لید» و «نبی الیاس»، «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان قسام و «آسال بشیر بدران» از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قدس نیز در بیانیه خود در این باره اعلام کرد که در یورش دیروز نظامیان صهیونیست به دیر الغصون «اسال بشیر توفیق بدران أبو إحسان» از مبارزان گردان‌های قدس و «علاء أدیب شریتح»، «تامر عبد الرحمن فقها» و «عدنان تیسیر سماره» از مبارزان گردان‌های قسام به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز پس از بیش از ۱۵ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در منطقه «دیر الغصون» در شمال طولکرم، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

برخی منابع گزارش داده بودند که ۳ مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و در جنایتی وحشیانه پیکر یکی از این مبارزان نیز از سوی نظامیان صهیونیست سوزانده شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

کد خبر 6097713

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل