Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این رابطه یکهزار و ۱۴ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در مناطق مختلف استان دستگیر شده است.

وی اضافه کرد: میزان کشف مواد مخدر در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش کشف بوده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی نیز ۹۲۵ نفر معتادین متجاهر جمع آوری و به مراکز ماده ۱۶ محل نگهداری معتادین معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در هر ماه چهار روز طرح ارتقا, امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری خرد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا می‌شود.

سردار خرم نیا افزود: در سال ۱۳۹۷ نیز تعداد ۲۴۵ فقره طرح ارتقا، در ۶۲۵ نقطه از این استان اجرا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نیز ۱۶ درصد رشد دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۷ مقدار هفت و ۷۴۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده بود اظهار داشت: در این رابطه ۱۱۰ شبکه مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده و چهار هزار و ۴۰۷ نفر قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر شده بودند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۱ تُن و ۸۲۴ کیلوگرم پیش ساز نیز کشف و ضبط شده بود که در این رابطه نیز ۱۴۵ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده بود.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و پیشگیری دستگاه‌های اجرایی نیز ۳۵۰ هزار نفر در استان تحت آموزش راهکارهای مقابله با مواد مخدر قرار گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان مراکز صنعتی و کارگری نیز تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

از ۳۱ خرداد به مدت یک هفته به نام هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

۶۰۰۹/‏‬ ۳۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر انتظامی مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد