Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما سادات لاری معاون جدید فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: بنده ۲۳ سال در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت داشتم و از حوزه بهداشت کارم را آغاز کردم و در دانشکده دندانپزشکی در بخش رادیولوژی فک و صورت، مشغول به تدریس بودم، اما همیشه دغدغه‌های فرهنگی داشتم و ارتباط عاطفی و بسیار خوبی با همکاران جوان و دانشجویان داشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دو سال مدیریت فرهنگی، در سمت معاونت فرهنگی این دانشگاه، خدمت کردم.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت در حکم انتصاب بنده، به تفصیل انتظارات خود را بیان کرد و بنده سعی دارم که با تکیه بر اسناد بالادستی و رعایت قوانین و مقررات، در این معاونت کار کنم و محویت اصلی کار ما، تکیه و عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است که در این بیانیه، دو موضوع اخلاق و معنویت و همچنین سبک زندگی به حوزه سلامت مرتبط است، چون وظیفه ما رشد شعور معنوی و وجدان اخلاقی در دانشجویان است.

معاون جدید فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه از اخلاق و معنویت، قدری فاصله گرفته ایم، افزود: باید دانشجویان را با الگو‌هایی مانند شهید دکتر چمران و دیگر قهرمانان کشور آشنا کنیم تا بجای اینکه مغز‌ها فرار کنند، دیگران احساس دغدغه داشته باشند و به ایران بازگردند و مشکلات کشور را حل کنند.

لاری افزود: در زمینه اخلاق و معنویت به‌طور قطع باید فعالیت‌های قرآنی با سبک‌های جدید، تقویت شوند و ترغیب دانشجویان به نماز یکی از مسائل مهم در دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به تاکید وزیر بهداشت بر ایجاد فضای نشاط و شادابی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: تنها چیزی که در شرایط کنونی به ما کمک می‌کند، روحیه قوی و امید به آینده است و آمده ایم که به فضای دانشگاه‌ها امید و نشاط بدهیم و دانشجویان را به سمت تعقل گرایی سوق دهیم و کرسی‌های آزاد اندیشی را در دانشگاه‌ها تقویت کنیم

انتهای پیام/

معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی