Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛​​​​​​ رضایی فرماندار پردیس در ابتدای این جلسه یکی از مشکلات منطقه را ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و گفت: به واسطه نزدیکی به تهران، آب و هوای مناسب و ارزش افزوده بالا ساخت و سازهای غیرمجاز در پردیس مورد توجه سودجویان قرار گرفته که اگر همه متولیان با جدیت و قاطعیت به میدان نیایند این پدیده شوم همچنان گسترش خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار پردیس مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را نیازمند اراده جمعی و قاطعیت دانست و گفت: عدم وجود پشتوانه قانونی در برخی از تصمیمات و نبود اراده و تجهیزات کافی توسط دستگاه‌های متولی از جمله مشکلات ما در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز است اما باید تلاش شود تا همه کارها نظام‌مند و قانونمدار باشند و از همه ظرفیت موجود برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با متخلفان استفاده شود .

 نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: هماهنگی هایی با دادستان شهرستان برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم انجام گرفته و اگر مسئولی در مباحث ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی کند به شدت مورد مواخذه و برخورد قانونی قرار خواهد گرفت و این جلسه نیز حجت را بر همه مسئولان تمام خواهد کرد.

 فرماندار پردیس حریم و بستر رودخانه ها، قرار داشتن بخش بزرگی از شهرستان در مناطق حفاظت شده محیط‌زیست و فقدان اسناد مالکیت در قسمت زیادی از شهرستان را از دیگر دلایل بروز ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و گفت: اختلافات موجود میان برخی از ادارات متولی به این نارسایی‌ها دامن زده و فضا را برای تخلف مساعد می کند که باید هرچه سریعتر ابهامات موجود در سطح شهرستان یا استان برطرف شود و دستگاه‌ ها پاسخگوی اراضی تحت مدیریت خود باشند.

این مقام مسئول شهر را یک موجود زنده دانست که در حال توسعه است و تصریح کرد: برای این توسعه قانون و مقرراتی وجود دارد و ما نیز مسئول اجرا و نظارت بر این موارد هستیم و قوانین در روستاها نیز صدق خواهد کرد و بخشداران، دهیاران و اعضای شوراها باید در این زمینه دقت و جدیت لازم را به خرج دهند.​​​​​

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ساخت و ساز فرماندار شهرستان قانون مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی فرمانداران، جهادکشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار تن گندم تولیدی در شهرستان‌های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم‌های خریداری شده در فضای باز از خسارت جلوگیری شد.

موسوی ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از ۶۰ هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۸ هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ مرکز خرید در شهرستان‌های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از ۱۰۰ مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای گندم معمولی و ۱۸ هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

کد خبر 6097965

دیگر خبرها

  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران