Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با انتقاد از طرح برخی نظرات پیرامون مهدی حاجتی، گفت: اتهام آقای حاجتی، امنیتی است و ارتباطی با توئیت او ندارد و بر اساس شواهد و مدارک از سوی دادگاه صالحه به تحمل یکسال زندان و دو سال تبعید به طبس محکوم شده است. سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو: پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شد، اما در نهایت با مخالفت باشگاه پدیده این موضوع به پایان رسید و من در این تیم می‌مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یکصد مهاجر افغانستانی امروز خود را به تبریز رسانه‌اند تا شاهد بازی تیم ملی کشورشان برابر ژاپن در فینال مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا باشند. رئیس کل دادگستری استان فارس در باره رسیدگی به پرونده ۱۷ متهم تورگردانی و گردشگری که چندی پیش احضار شدند نیز گفت: این متهمان اکنون به قید وثیقه آزادند، ترویج فساد و ابتذال و تبلیغ مفسده در فضای مجازی در اتهامات این افراد وجود دارد، کیفر خواست این پرونده صادر شده و در موعد قانونی در دادگاه مطرح خواهد شد. روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح:­ حکم اعدام جلال حاجی زوار کارمند قراردادی سازمان هوا- فضای وزارت دفاع که برای سازمان سیا و دولت آمریکا جاسوسی می‌کرد، اجرا شد. همسر نامبرده نیز به جرم مشارکت در جاسوسی به تحمل 15 سال حبس محکوم شده و رأی صادره به تأیید دیوان عالی کشور رسیده و در حال تحمل کیفر است/ صداوسیما در پی تجاوز یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی به حریم فضایی ایران، کاردار امارات متحده عربی امروز از سوی وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان به وی ابلاغ شد. مالکان نفتکش‌ها قیمتی که برای صادرات نفت خام خاورمیانه مطالبه می‌کنند را به دلیل افزایش تنش در این منطقه بالا برده‌اند. دادستان کل کشور: هر کسی نمی‌تواند بگوید که من هر جور دلم می‌خواهد می‌پوشم بلکه باید در جامعه ضوابط آن رعایت شود. این گونه نیست که پشت فرمان ماشین است که بگوید که حریم خصوصی خودم است، خیر پشت فرمان حریم خصوصی نیست. هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان با حضور پر شور بانوان تماشاگران در ورزشگاه رضازاده برگزار شد. مساجد زیادی در ایران هستند که هم از نظر تاریخی و هم معماری قابل توجه هستند، اما در میان تمام این مساجد، مسجد «نصیر الملک»، یکی از مکان‌هایی است که به طور قطع در لیست بلندبالای مسافران شیراز، به ویژه گردشگران خارجی قرار دارد. زاینده‌رود آخرین‌بار ۱۹ اسفند سال گذشته با باز شدن آب از سد، حیات دوباره گرفت و به برکت بارش‌های بهاره، تاکنون جاری بوده است، اما برخی مسئولان از کاهش دبی آب خروجی از سد زاینده‌رود از اول تیرماه خبر داده‌اند. شهروندان اصفهان و گردشگران هم این روزها با حضور در حاشیه رودخانه آواز خداحافظی سر داده‌اند. وزیر نیرو به‌تازگی از تشکیل کارگروه احیای زاینده‌رود خبر داده و گفته «واگذاری اختیارات لازم به کمیته استانی در حال پیگیری است و مسئولان بطور جدی در تلاش برای رفع مشکل زاینده‌رود هستند.» دومین جشنواره مجسمه‌های برفی در پیست اسکی توچال برگزار شد. شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی در نخستین روز از تابستان میزبان رسمی باستانی و کهن به نام «تیرگان» است. مردم فراهان اغلب کشاورز هستند و هر سال در ابتدای تابستان و همزمان با فصل برداشت محصول به شکرانه دسترنج کشت خود جشنی برگزار می کنند و این مهم در باورهای اهالی بومی این منطقه جایگاه خاصی دارد. اولین جشنواره استانی گیلاس کرمانشاه اولین جشنواره بهار روستا و عشایر استان گلستان در روستای مرزبن از توابع شهرستان آزادشهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران لیگ ملت های والیبال پنتاگون موساد گلوبال هاوک آب های سرزمینی طرح ترافیک ۹۸ الاهلی عربستان بابک زنجانی سردار حاجی زاده مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رودخانه چشمه لنگان یکی از سرشاخه‌های اصلی زاینده رود است که با طی کردن مسیری حدود ۴۰ کیلومتری به زاینده رود ملحق می‌شود.
شهرستان فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب مرکز اصفهان واقع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود